Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازدشتی ، اسماعیل متوسلیان دبیر اجرایی ستاد بزرگداشت سردار شهید محمد جعفر سعیدی از برگزاری جشنواره هنری و ادبی ویژه شهدای عملیات کربلای 4، گردان ابوالفضل (ع) استان بوشهر و سردار شهید محمد جعفر سعیدی خبر داد.

وی تصریح کرد: این جشنواره از تاریخ سوم تیرماه همزمان با سالروز تولد شهید سعیدی آغاز به کار خواهد کرد و علاقمندان تا 31 شهریور فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره دارای دو بخش هنری شامل عکس، پوستر، نقاشی و نماهنگ و بخش ادبی شامل شعر، داستان کوتاه، دلنوشته و مقاله است و برخلاف سایر جشنواره‌ها که یک ماهه برگزار می‌شوند، ستاد اجرایی این جشنواره برآن شد فرصت سه ماهه‌ای را در اختیار هنرمندان قرار دهد تا آثار فاخر و ارزشمندی را دریافت کند.

متوسلیان افزود: روز سی‌ویکم شهریور داوری انجام می‌شود و در تاریخ بیست و هشتم ماه صفر که هرساله مراسم بزرگداشت شهید سعیدی در روستای محل تولدش برگزار می‌شود، همه آثار دریافت شده در نمایشگاهی در معرض دید قرار خواهند گرفت و به آثار برتر نیز جوایزی اهدا خواهد شد.

دبیر اجرایی این جشنواره ضمن بیان اینکه مجری اصلی جشنواره، ستاد بزرگداشت سردار شهید محمد جعفر سعیدی است، از همکاری و مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران، سپاه امام صادق (ع)، بنیاد حفظ ارزشهای دفاع مقدس، کنگره سرداران و دوهزار شهید، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری و ... استان بوشهر، سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی و همچنین هیئت امنای مسجد ولیعصر (عج)، دهیاری، شورا، ستاد برگزاری یادواره‌ شهدای روستای احشام قایدها در برگزاری این جشنواره خبر داد.

ثبت نام این جشنواره هم از طریق دبیرخانه در استان بوشهر و هم بصورت اینترنتی از سوی سایت نوید شاهد صورت می گیرد که جزئیات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ سردار شهید محمد جعفر سعیدی متولد سوم تیرماه 1334 در روستای احشام قایدها از توابع شهرستان دشتی استان بوشهر چشم به جهان گشود. وی در تاریخ چهارم دیماه 1365 در محور عملیاتی کربلای 4 جزیره سهیل به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر مطهر شهید پس از 10 سال مفقودیت در تاریخ هجدهم بهمن‌ماه 1375 به وطن بازگشت و در گلزار شهدای بندر گناوه در جوار همرزمان شهیدش آرام گرفت. این شهید بزرگوار از فرماندهان گردان ابوالفضل (ع) و یکی از شهدای شاخص استان بوشهر است.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی

مراسم سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی عصر امروز با حضور سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،سردار سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری در مسجد پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074996 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • سردار اشتری: شهید حجازی از بازوان اصلی محور مقاومت بود
  • سومین سالگرد سردار شهید سید محمد حجازی
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • فیلم| صحبت‌های پدر سردار شهید حاج حسین خرازی درباره سرلشکر شهید حاج محمد رضا زاهدی
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • رشد ۵۰ درصدی آثار هنری شرکت کننده در جشنواره بین المللی امام رضا
  • دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار می‌شود