Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@01:54:12 GMT

سفر هیئت اروپایی به ایران برای همکاری در حوزه آب

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۷۵۳

سفر هیئت اروپایی به ایران برای همکاری در حوزه آب

مشاور وزیر نیرو از سفر هیئت کارشناسی اتحادیه اروپا به ایران برای بررسی راهکار‌های همکاری دو طرف و نحوه تخصیص کمک‌های آن اتحادیه به پروژه‌های حوزه آب ایران خبر داد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸ اقتصادی نفت و انرژی نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو، "فرهاد یزدان‌دوست" افزود: تاکنون جلسات متعددی با حضور نمایندگان اتحادیه اروپا در بخش آب، دیپلمات‌های سفارت آلمان، فنلاند، اتریش و مسئولان حوزه آب وزارت نیرو، سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت امور خارجه برگزار شده، در راستای این همکاری، اولویت‌ها و چالش‌های آبی ایران به اطلاع هیئت اروپایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیئت کارشناسی اتحادیه اروپا از دو روز پیش به منظور بررسی راهکار‌های همکاری دو طرف و نحوه تخصیص کمک‌های آن اتحادیه به پروژه‌های حوزه آب، سفر دو هفته‌ای خود به ایران را آغاز کرده است، گفت: هیئت کارشناسی اتحادیه اروپا طی روز‌های آتی نشست‌های تخصصی به تفکیک با مسئولان و کارشناسان حوزه آب در وزارت نیرو برگزار کرده و پس از آن به عنوان پایلوت به شهر شیراز سفر و بررسی را در این زمینه آغاز خواهند کرد.

مشاور وزیر نیرو در امور بین الملل ادامه داد: در پایان سفر، جلسه اختتامیه با حضور تمامی مسئولان در حوزه آب برای بررسی توافق‌های آتی با نمایندگان اتحادیه اروپا صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/

R1012122/P/S7,80,83/CT12 واژه های کاربردی مرتبط بحران آب ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بحران آب ایران بحران آب ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا

رهبران اتحادیه اروپا روز چهارشنبه متعهد شدند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کنند.

به گزارش انتخاب به نقل از یورونیوز، رهبران اروپایی در بیانیه‌ای که پس از اولین روز اجلاس خود منتشر کردند، هشدار دادند که اتحادیه اروپا «تدابیر محدودکننده بیشتری را علیه ایران، به ویژه در رابطه با هواپیما‌های بدون سرنشین و موشک‌ها، اتخاذ خواهد کرد».

در این بیانیه همچنین از ایران و گروه‌های نزدیک به تهران خواسته شده تا همه حملات خود را متوقف کنند و همچنین از همه طرف‌ها خواسته شده تا «حداکثر خویشتن‌داری را به خرج دهند و از هرگونه اقدامی که ممکن است باعث افزایش تنش در منطقه شود، خودداری کنند».

دیگر خبرها

  • واکنش‌های بین‌المللی به حادثه اصفهان | از هراس کشورهای اروپایی تا محکومیت توسط عمان
  • وضع تحریم‌های جدید پهپادی ایران توسط اتحادیه اروپا
  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • همکاری راهبردی اتحادیه اروپا و ژاپن در بخش مواد پیشرفته آغاز شد
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • نگرانی اتحادیه اروپا از توسعه هوش مصنوعی و تاثیر آن بر کودکان