Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:28:56 GMT

محورهای میامی در مسیرهای مختلف در حال بهسازی است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۵۸۵۳

محورهای میامی در مسیرهای مختلف در حال بهسازی است

امیر تیموری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در گام نخست بهسازی محور میامی- جاجرم تا پل راه آهن بهسازی می‌شود.

وی با بیان اینکه محور مواصلاتی میامی به کالپوش در اثر تردد خودروهای سنگین خسارت فراوانی دیده و به بهسازی نیاز دارد، اظهار کرد: این جاده مسیر ارتباطی استان سمنان به استان‌های خراسان شمالی و گلستان بوده و بهسازی آن ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیموری گفت: ۱۱ کیلومتر از راه کالپوش- میامی به روکش آسفالت و هفت کیلومتر هم به لکه گیری و ترمیم نیاز دارد که در فرصت ۶ ماهه قابل انجام است.
سرپرست اداره راه و شهرسازی میامی با اشاره به انعقاد قرارداد با پیمانکار محور میامی به جیلان گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای آسفالت این محور اختصاص یافته است.
تیموری تصریح کرد: عملیات اجرایی آسفالت و بهسازی محور عباس آباد به کاهک آغاز شده است.
شهرستان میامی در کناره راه اصلی تهران - مشهد قرار دارد، با وجود میزان بالای رفت و آمد در این محورها بازسازی و بهسازی آنها یکی از نیازهای اساسی مردم است.
امروزه امن بودن راه‌های مواصلاتی یکی از دغدغه‌های مردم است، موضوعی که با جان رانندگان و سرنشینان خودروها ارتباط مستقیم دارد.
رفع نقاط حادثه خیز که در چند سال گذشته در اولویت برنامه‌های مسؤولان قرار گرفته موحب کاهش بسیاری از تلفات حوادث رانندگی شده است.
در این میان شهرستان میامی تعدادی محور مواصلاتی دارد که از چند سال پیش عملیات بهسازی و بازسازی آنها آغاز شده اما تا کنون به اتمام نرسیده است، مجموع راه‌های شهرستان میامی ۵۷۰ کیلومتر است که حدود ۳۴۰ کیلومتر راه روستایی را شامل می‌شود.
شهرستان میامی با هشت هزار و ۶۰۰ کیلومتر مربع و جمعیت حدود ۴۰ هزار نفر در شرق استان سمنان واقع است.
۷۳۵۷/‏۶۱۶۷/‏۶۱۰۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها راه و شهرسازی میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است

یاسر اکبریان  با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۰۱ کیلومتر خطوط و شبکه‌های آبرسانی استان اصلاح و بهسازی شده است، اظهارکرد: این ۱۰۱ کیلومتر از خطوط و شبکه‌های آبرسانی با اعتبار ۲ هزار و ۴۳۷ میلیارد ریال تعویض و بهسازی شده است.
وی با اشاره به اینکه ۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر شبکه توزیع آب و ۳ هزار و ۷۰۰ کیلومتر خطوط انتقال آب در استان داریم، گفت: بر اساس آخرین آمار حدود ۳ هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال نیازمند اصلاح و بهسازی مجدد است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان لرستان با اشاره به اینکه یکی از دلایل هدررفت آب فرسودگی شبکه‌های انتقال است، اظهارکرد: البته وجود انشعابات غیر مجاز و‌کنتور‌های خراب هم یکی از عوامل هدررفت آب است، در این راستا هم شناسایی و حذف انشعابات غیر مجاز در دستور کار شرکت آب و فاضلاب استان قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • پرآبی مسیل‌ها در محور انار- رفسنجان
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • ۳ هزار کیلومتر از شبکه و خطوط انتقال آب لرستان نیازمند اصلاح و بهسازی است
  • نصب سیستم روشنایی جدید در ۱۲  نقطه از محور‌های ارتباطی آذربایجان‌غربی
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • محورهای شرق وشمال اصفهان دچارآبگرفتگی شد/امدادرسانی همه دستگاه‌ها
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲