Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، دکتر علی سلیمی معاون آموزشی دانشگاه رازی از راه‎‌اندازی رشته هواشناسی در گروه فیزیک خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر دکتر جلیل صحرایی عضو هیأت علمی گروه فیزیک دانشگاه رازی، رشته هواشناسی در دانشکده علوم راه‌اندازی شد.

معاون آموزشی دانشگاه رازی در ادامه افزود: دانشگاه رازی به عنوان چهارمین دانشگاه کشور در مقطع کارشناسی ارشد هواشناسی، دانشجو می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سلیمی افزود: در حال حاضر گروه فیزیک دانشگاه رازی در مقطع کارشناسی دارای رشته‌های فیزیک اتمی، حالت جامد، هسته‌ای و هواشناسی؛ در مقطع ارشد دارای رشته‌های ژئوفیزیک، فیزیک هسته‌ای، فیزیک بنیادی نظری، فیزیک ذرات بنیادی، حالت جامد، اتمی مولکولی، اتمسفر، علوم و فناوری نانو - نانو فیزیک، فوتونیک، هواشناسی، اپتیک و لیزر، ماده چگال، گرانش و کیهان شناسی، نظریه میدان‌ها و در مقطع دکترا دارای سه رشته فیزیک حالت جامد، فیزیک نظری و فیزیک ذرات بنیادی می‌باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هواشناسی رشته تحصیلی دانشگاه رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مدیر اجرایی خانه حکمت گفت: ابن سینا از بزرگ‌ترین حکما و فیلسوف‌های جهان است، او همواره در سفر بوده، اما بیشترین زمانی که در یک شهر ساکن بوده مربوط به اصفهان و ۱۰ سال تحصیل و تدریس وی در این شهر است.


سعید محمدی افزود: در این سینمار دکتر «حسین کلباسی اشتری» استاد تمام گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی با موضوع «ابتکارات ابن سینا در فلسفه در مقایسه با ارسطو» و دکتر «قاسم پورحسن» دانشیار گروه فلسفه دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص «اهمیت و جایگاه ابن سینا» در شکل‌گیری مکتب فلسفی متقدم اصفهان سخنرانی می‌کنند.


وی با بیان اینکه برپایی این سمینار نقطه قوت شهر اصفهان در حوزه مباحث علمی خواهد بود، گفت: علاقه‌مندان به فلسفه می‌توانند روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور در خانه حکمت واقع در چهارراه دهش، ابتدای خیابان شیخ مفید شرقی از این سمینار بهره‌مند شوند.

دیگر خبرها

  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • برگزاری نوبت اول کنکور سراسری با حضور ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی
  • رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب از استان کرمانشاه در نوبت اول کنکور سراسری
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد