Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ سایت گازتا یونان، تاکیس لمونیس سرمربی یونانی که سابقه کار در تیم المپیاکوس را هم دارد با باشگاه پرسپولیس مذاکره کرده و با مسئولان این تیم در ارتباط است.

این سایت نوشت: چند روز پیش لمونیس به وضوح اعلام کرد که قصد دارد در تیمی خارج از یونان مربیگری کند و به زودی خبر‌های خوبی در این ارتباط خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم احتمالاً پرسپولیس از ایران خواهد بود که قهرمان لیگ این کشور شده و حالا با این مربی تماس گرفته است.

سایت گازتا در ادامه به تجربه لمونیس به کار در تیم الرائد عربستان اشاره کرد و به نقل از رسانه‌های ایرانی مبلغ احتمالی قرارداد این مربی را ۵۰۰ هزار یورو عنوان کرده است.

این در حالی است که طبق اعلام گازتا، لمونیس از کشور مصر و تیم الزمالک هم پیشنهاد مربیگری دارد. منبع: مهر خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لمونیس برانکو جانشین برانکو پرسپولیس باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ

باشگاه لیورپول نظر خود را معطوف به استخدام سرمربی فاینورد کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول که به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای یورگن کلوپ - کسی که پس از 9 سال در پایان فصل جاری از سرمربیگری این تیم کناره‌گیری خواهد کرد - است، حالا ظاهراً نظرش را معطوف به استخدام سرمربی فعلی فاینورد کرده است.

فابریتزیو رومانو خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا خبر داد؛ صحبت‌های اولیه بین آرنه اشلوت و لیورپول خیلی مثبت بوده و این در حالی است که این مربی هلندی به شدت به دنبال حضور روی نیمکت سرخپوشان مرسی‌ساید است. قرارداد فعلی اشلوت 45 ساله با فاینورد تا پایان ماه ژوئن 2026 اعتبار دارد و بند فسخی هم در قرارداد او موجود نیست.

طبق گزارش رومانو؛ دو باشگاه در حال حاضر مذاکرات سازنده‌ای با هم دارند که بتوانند بر سر رقم خاصی برای غرامت فسخ قرارداد این مربی هلندی به توافق برسند. مدیران باشگاه لیورپول در عین حال مذاکرات خود با اشلوت را هم بر سر جزئیات قرارداد پیش می‌برند.

جام حذفی هلند| قهرمانی فاینورد در آتش و دود + عکس

اشلوت که بین سال‌های 2019 تا 2020 هدایت AZ آلکمار هلند را بر عهده داشت، در سال 2021 سرمربی فاینورد شد - تیمی که علیرضا جهانبخش را در ترکیبش دارد - و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی در اردویژه هلند رساند و چند روز پیش هم فاتح رقابت‌های جام حذفی هلند شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مذاکرات مثبت لیورپول با فاینورد برای جانشینی اشلوت با کلوپ
  • گزینه جذاب آلمانی برای نیمکت تراکتور
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • رونمایی از گزینه جذاب تراکتور؛ اسطوره فوتبال آلمان به تبریز می‌آید؟
  • گزینه اول عجیب بایرن: مربی اخراجی یونایتد!
  • کاناوارو مربی جدید اودینزه شد
  • اطلاعیه مهم تراکتور در مورد سرمربی بعدی
  • باشگاه تراکتور؛ با چند سرمربی پرافتخار در حال مذاکره هستیم
  • باشگاه تراکتور: مذاکرات با چند گزینه پُرافتخار در جریان است
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری