Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار امیرعلی حاجی زاده روز چهارشنبه در آیین افتتاح پل های گاومیشان دره شهر و وحدت آباد بخش سیل زده ماژین اظهار داشت: سیل روزهای تلخ و نامیدانه ای را برای مردم این منطقه رقم زده بود.

وی بیان داشت: روزی که سیل آمد در جمع شما عزیزان حضور پیدا کردیم، تلخی آن روزها خیلی سایه افکنده بود و مردم با شکسته شدن این پل امیدشان را از دست داده بودند، در واقع روز تلخی برای من و عزیزان در استان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در دوران هشت سال دفاع مقدس هنگامی که صدام با پشتیبانی ۳۳ کشور به ملت ایران تهاجم کرد مردم ولایتمدار و خوب ایلام همچون دیگر استانها به کمک نیرو های مسلح و ما آمدند و ما نیز امروز این تعهد را داریم که هنگام مشکلات کنار شما باشیم.

سردار حاجی زاده اضافه کرد: وعده احداث پل وحدت آباد را فقط از زبان ما گفته شد اما زحمت ساخت آن را را قرارگاه خاتم الانبیا متقبل شد و سپاه امیرالمونین استان و استاندار حمایت کرده و کار به اتمام رسید، در واقع این یک کار دسته جمعی بود که باعث شد این پل ۶۰ روزه افتتاح شود.

وی تصریح کرد: حفظ امنیت، خط مرزها و تمامیت ارضی مهم ترین مسئله ما بوده و در سایر مشکلات نیز در کنار مردم هستیم.

سردار حاجی زاده افزود: هشت سال دفاع مقدس یک جنگ در بُعد نظامی مقابل دشمن بود اما امروز جنگ در بُعد اقتصادی بوده و نیاز است که ملت در کنار دولت، مجلس، مسئولین اجرایی باشند و در واقع همه در کنار هم باشیم.

فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به تهدیدات مقامات آمریکایی تاکید کرد: در سخنان رئیس جمهور آمریکا، سایر گروه ها و دنباله رو های استکبار می شنویم که منتظر شکست ما در اقتصاد و ایستادن مردم در مقابل نظام بوده که این نظام شکست بخورد.

وی افزود: با امید بر خدا دشمن در تحریم اقتصادی شکست خواهند خورد و این آرزو را به گور خواهند برد و با تکیه بر امکانات و تجهیزات داخلی و همچنین سرمایه های انسانی از مشکلات عبور خواهیم کرد.

۷۱۷۷/۶۱۱۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام دره شهر سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها

به گزارش قدس آنلاین، برونو رودریگس وزیر امور خارجه کوبا در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: وزیر امور خارجه ایالات متحده (آنتونی بلینکن) نه نگران حقوق بشر است و نه نگران حقوق بشر مردم کوبا که آن‌ها را با اقدامات خفه‌کننده و محاصره شدید نقض می‌کند؛ (او) نگران حقوق بشر مردم قتل عام شده‌ی فلسطین نیز نیست.

رودریگس افزود: (بلینکن) نگران حقوق تولیدکنندگان سلاح و اهداف سلطه و غارت آن‌ها است.

وزارت امور خارجه آمریکا در تازه ترین گزارش سالانه خود موسوم به «حقوق بشر کشورها» با تکرار اتهام‌های قبلی خود، از موارد ادعایی نقض حقوق بشر در کوبا، روسیه، بلاروس، نیکاراگوئه و ونزوئلا، برمه، سودان، چین، سوریه، افغانستان، اوگاندا و ایران انتقاد کرد.

یوهانا تابلادا معاون مدیر کل اداره ایالات متحده در وزارت خارجه کوبا نیز در مورد این گزارش گفت: بی‌صداقتی در گزارش یکجانبه دولت ایالات متحده زمانی که وضعیت حقوق بشر در کوبا را برای توجیه جنگ اقتصادی، سیاسی و ارتباطی خود مخدوش می کند، ظالمانه است.

وی در انتقاد از سیاست واشنگتن افزود: آن‌ها روزانه میلیون‌ها دلار برای جلوگیری از افشای حقیقت هزینه می‌کنند.

کوبا همواره درخواست خود مبنی بر پایان تحریم اقتصادی، تجاری و مالی که از سال ۱۹۶۲ از سوی آمریکا تحمیل شده است را تکرار کرده است؛ تحریم‌هایی که از نگاه هاوانا، نقض آشکار حقوق بشر مردم این جزیره توصیف می‌شود.

به گفته مقام‌های کوبایی، در گزارش ارائه شده به مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۲۰۲۳، خسارت‌های انباشته شده طی بیش از شش دهه اعمال سیاست تحریم واشنگتن به بیش از ۱۵۹ میلیارد دلار می‌رسد.

گزارش‌های سالانه حقوق بشری وزارت خارجه آمریکا در حالی است که این کشور، کارنامه سیاه و تاریکی در عدم رعایت حقوق بشر گروه‌های رنگین پوست و بومی خود، نقش داشتن در کودتاها و تجاوز به حاکمیت و استقلال کشورها دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای اسکتبار جهانی
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • سپاه هیمنه رژیم اشغالگر قدس را در چشم مردم جهان شکست
  • بسترهای حضور مردم برای مشارکت در تولید و اقتصاد فراهم شود
  • متن احساسی ستاره کشتی ایران برای رقیب نامدار آمریکایی؛ یک مرد واقعی هستی + عکس
  • قدرت‌نمایی ایران و ناکامی اسرائیل اپوزیسیون را سرخورده کرد
  • مشکل صادرات واحد‌های تولیدی حل می‌شود