Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@08:17:04 GMT

آغاز پویش فصل گرم کتاب در فارس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۰۲۰

آغاز پویش فصل گرم کتاب در فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، زهرا افتخاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس گفت: فصل گرم کتاب پویشی است که تابستان امسال برای دومین سال متوالی برای کودکان و نوجوانان علاقمند به کتاب و کتابخوانی در پارک‌ها و بوستان‌ها برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: پویش فصل گرم کتاب با محور‌های ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تقویت مهارت‌های زندگی از ۵ تیر ماه امسال در باغ جنت شیراز و با همکاری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس و شهرداری منطقه ۴شیراز آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخاری با اشاره به اینکه این طرح در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان‌های مختلف کشور اجرا می‌شود، افزود: بر این اساس مربیان متعهد و متخصص کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با اجرای برنامه‌های متنوع، خلاقانه و جذاب با محور‌های موضوعی یاد شده برای مخاطبان کودک و نوجوان و خانواده‌ها به ارائه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی می‌پردازند و کودکان و نوجوانان علاقمند شرکت کننده در این ایستگاه به عضویت کتابخانه‌های کانون در می‌آیند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با بیان اینکه خوانش شعر و داستان، روخوانی و هم خوانی کتاب، کاردستی، نقاشی، نمایش عروسکی، نمایش فیلم و قصه گویی از جمله فعالیت‌هایی است که در این طرح اجرا می‌شود، تصریح کرد: پویش فصل گرم کتاب هفته آینده در پارک کودک میزبان کودکان و نوجوانان شیرازی است.

نخستین پویش سراسری کتابخوانی کودکان و نوجوانان از ساعت ١٨ تا ٢۱ پنجم تیرماه امسال در باغ جنت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ت

برگزاری پویش فصل گرم کتاب در فارس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معرفی کتاب مطبوعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری؛ این جشنواره چهارم اردیبهشت ماه در تماشاخانه مهر واقع در چهارراه ابوریحان‌بیرونی از ساعت ۰۹:۰۰ صبح تا ۱۸:۰۰ اجرا می‌شود و اختتامیه آن روز پنجم اردیبهشت ماه در سالن سینمای اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در چهارراه ابوریحان از ساعت ۰۹:۰۰ صبح برگزار خواهد شد.

در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی کودک و نوجوان حضور دارند که پنج نمایش در بخش آزاد و پنج نمایش در بخش کانون باهم به رقابت می‌پردازند.

بیشتر بخوانید

درخشش چهار محال و بختیاری در دوسالانه هنر‌های تجسمی کشور

لازم به ذکر است که تماشای تمامی نمایش‌های این جشنواره رایگان خواهد بود و نمایش‌ها به صورت زنده در کانال شاد کانون پخش می‌شود.

جدول زمانبندی گروه‌های نمایشی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان ونوجوانان کانون استان به شرح زیر اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • جزییات پویش های شهرداری تهران در نوروز و ماه رمضان | وقتی جشن‌های بزرگ برای کودکان و نوجوانان برگزار شد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری
  • جواب دانش‌آموز به ساده‌ترین سؤال دینی همه را شوکه کرد+ عکس