Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه گروه دانشگاه و آموزش، علاقه مندان به ثبت نام در این آزمون می توانند از دهم تیر ماه با مراجعه به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir و مطالعه کامل دفترچه راهنمای آزمون و شرایط و ضوابط مندرج در آن نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام کنند.

این آزمون ۱۸ مرداد ۹۸ با همکاری سازمان شهرداری ها، دهیاری ها و استانداری های سراسر کشور توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این آزمون آتش نشانی شهر تهران سهمیه استخدامی ندارد و سایر شهرهای استان تهران که لیست شغل محل های آنان در دفترچه راهنمای آزمون درج شده است، از طریق این آزمون، استخدام مشاغل آتش نشانی را انجام می دهند.

آتش نشان، کاردان آتش نشان، راننده خودرو تندرو سنگین و کارشناس آتش نشان از جمله مشاغلی استخدام پیمانی در این آزمون هستند.

علاقه مندان برای مشاهده لیست شغل محل ها باید دفترچه راهنمای آزمون را از سایت www.hrtc.ir دریافت و مطالعه کنند.

بر اساس اطلاعات دفترچه، آزمون در دو بخش علمی و عملی برگزار می شود. آزمون علمی به صورت کتبی و سوالات چهار جوابی برگزار می شود که هر پاسخ صحیح یک امتیاز مثبت و هر پاسخ غلط نیز یک سوم امتیاز منفی دارد. آزمون علمی نیز در دو بخش عمومی و اختصاصی برگزار می شود که مواد آزمون عمومی و اختصاصی در دفترچه شرح داده شده است.

داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۰ سال سن برای مدارک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم و داشتن حداقل ۱۸ و حداکثر ۳۵ سال سن برای مدارک تحصیلی کارشناسی و بالاتر برای شرکت در آزمون مجاز است.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی برای جذب چهارهزار و نهصد­نفر نیروی انسانی جدید در بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان صبح امروز­جمعه سی‌ویکم فروردین­ در تهران و مراکز استان‌ها برگزار شد.
این آزمون با همکاری­مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، بعد از مشخص شدن نفرات برگزیده آزمون و انجام مراحل مصاحبه و گزینش، ۳۷۰۰­ نفر برای اشتغال در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی و حدود ۱۲۰۰ نفر برای اشتغال در بخش بیمه‌ای این سازمان پذیرفته می‌شوند. ­ میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در حاشیه بازدید از یکی از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی­با اشاره به استقبال خوب از این آزمون که برای تقویت نیروی انسانی این سازمان برگزار شد گفت:­برگزاری دو مرحله آزمون استخدامی از ابتدای دولت سیزدهم برای تأمین نیروی انسانی موردنیاز سازمان تأمین‌اجتماعی انجام شده است. در آزمون اول­که در سال ۱۴۰۱ برگزار شد، حدود ۵ هزار داوطلب­جذب و به‌کارگیری شدند. در آزمون استخدامی دوم با­تاخیرد در حال برگزاری هستیم، ­حدود ۴۹۰۰ نفر داوطلب را جذب و در بخش‌های مختلف اعم از بیمه‌ای و درمانی به کار خواهیم گرفت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی در درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون بعد از حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد­
موسوی با اشاره به جذب­۱۴۰۰ نفر نیروی پرستار در این مرحله با برگزاری آزمون گفت:­به‌زودی مرحله سوم آزمون استخدامی که در نیمه دوم سال جاری­برگزار خواهد شد، ­بتوانیم تعداد بیشتری از فارغ‌التحصیلان را جذب کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدامی اختصاصی معلولان
  • برگزاری آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در لرستان
  • استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آغازنام نویسی در آزمون استخدام۳۰۰ معلم در بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • مرحله دوم آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی برگزارشد
  • آزمون استخدامی تأمین‌اجتماعی برای جذب ۵ تا ۶ هزار نیروی انسانی جدید برگزار می شود
  • آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی جذب ۳۰۰ معلم برای بشاگرد و جزایر استان هرمزگان
  • آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد
  • آزمون استخدامی آموزگاری با جدیدترین یافته‌های علمی و پژوهشی
  • به تعویق افتادن زمان آزمون استخدامی در استان تهران