Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@17:58:55 GMT

عکسی که دنیا را تکان خواهد داد+عکس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۱۷۷

عکسی که دنیا را تکان خواهد داد+عکس

 "اسکار آلبرتو مارتینز رامیرز" پدر السالوادوری هنگامی که می‌خواست از رود مرزی مکزیک عبور کرده و وارد خاک ایالات متحده آمریکا شود، به همراه دختر خردسالش که به پشت خود بسته بود، غرق شده است.

جسد این پدر و دختر روز دوشنبه در رود مرزی " برونسویل" بین ایالات تگزاس و مکزیک کشف شده است.

بر اساس گزارش آسوشیتدپرس، نخستین عکس از جسد این پدر و دختر از سوی یک خبرنگار مکزیکی گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عکس طی ساعات گذشته به شدت در رسانه ها و فضای مجازی در جهان در حال انتشار است.

این عکس همچنین یادآور ماجرای پسربچه خردسال کُرد سوری" آیلان" است که 4 سال پیش پیکر بی‌جان او در سواحل بدروم ترکیه، جهان را شوکه کرد.

 

عکس پیکر بی جان "آیلان" که 4 سال پیش دنیا را شوکه و غمگین کرد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تاریخی از زنان قشقایی / چگونه جنگ جهانی اول آغاز شد؟ / خشم و استرس هیتلر در المپیک ۱۹۳۶ / عجیب‌ترین و تکان دهنده‌ترین بیماری‌ها / بختک چیست؟

بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 


تصاویر تاریخی از زنان قشقایی

بریتانیایی‌ها در ۱۹۳۱ در اطراف شیراز تصاویری از زنان ایل نشین قشقایی ثبت و ضبط کردند؛ تصاویری که در فیلمی با نام «زنان ایران» منتشر شد. این ویدیو را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید.

 


خشم و استرس هیتلر در المپیک ۱۹۳۶

المپیک ۱۹۳۶ برلین از چند جهت برای هیتلر اهمیت داشت. او همزمان می‌خواست پیشرفت‌های اخیر کشور خود را به رخ سایر ملل کشیده باشد و هم از طریق اثبات برتری فیزیکی شرکت‌کنندگان آلمانی، پروپگاندای برتری نژاد آریایی خود را پیش برده باشد. در این ویدئو، شدت فشار و استرس هیتلر موقع دیدن مسابقات مشهود است.

 


چگونه جنگ جهانی اول آغاز شد؟

جنگ جهانی اول که به جنگ خاکریز‌ها هم شهرت دارد، از ماه اوت ۱۹۱۴ آغاز شد و تا نوامبر ۱۹۱۸ ادامه پیدا کرد. این جنگ که تا پیش از آن، هیچ جنگی در تاریخ بشر به این شدت و وسعت رخ نداده بود، چندین امپراتوری را از بین برد و زندگی میلیون‌ها تن را نابود کرد. در این ویدیو جالب همراه با تصاویر واقعی از جنگ جهانی اول، داستان جالب و عبرت‌آموز زنجیره اتفاقات منجر به جنگ جهانی اول را ببینید.

 


بختک چیست؟

فلج خواب، حالتی است که با هشیاری کامل مغز در حالی که بدن همچنان در خواب است ایجاد می‌شود. برای اینکه ما آنچه در خواب می‌بینیم در عمل انجام ندهیم، بدن موقع خواب عمیق آر ایی ام عضلات را فلج می‌کند و گاهی به دلایل مختلف ذهن زودتر از بدن هشیار می‌شود، در حالی که بدن همچنان در حالت فلج خواب است و این فلج بودن باعث ترس شده و به دلیل عدم توان کنترل ارادی ریه‌ها، ایجاد حس خفگی و فشار روی سینه می‌کند که در فرهنگ‌ها، منجر به توضیحات ماورای طبیعی مختلفی از جمله بختک در فرهنگ خودمان شده است. توضیحات مفصل‌تر علمی و روایت فرهنگ‌های مختلف در مورد این مساله را در این ویدیو ببینید.

 

 

عجیب‌ترین و تکان دهنده‌ترین بیماری‌ها

شاید تصور کنید آبی شدن رنگ پوست، شاخ روی سر، تبدیل بدن به درخت، پیری در کودکی و بزرگ شدن بیش از حد و نامتناسب پا محصول تصویرسازی در فتوشاپ باشد؛ اما واقعیت آن است که بسیاری از اینها، بیماری‌های عجیب و تکان دهنده است. با عجیب‌ترین و تکان دهنده ترین این بیماری‌ها و منشأ وقوعش در این ویدیو آشنا می‌شوید.

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • (تصاویر) شکنجه تکان‌دهنده زنان به شیوه «مافیا‌های ایتالیایی»
  • هر سکه بهار آزادی چند کیلو پیاز ؟! ؛ مقایسه تکان دهنده قیمت ‌ها با ۲۰ سال پیش در اسکار مهران مدیری | ویدئو
  • یک پیش‌بینی تکان‌دهنده از وضعیت تورم در ایران / ارزش پول ملی در ۴ دهه چقدر کاهش یافت؟
  • آمار تکان دهنده افزایش فقر در ایران طی ۲ سال
  • قتل تکان دهنده نو عروس در بازار / ۲۰ ضربه چاقو بر پیکر دختر ۱۸ ساله
  • گستره تکان دهنده بحران پلاستیک؛ تولید زباله های پلاستیکی به اندازه ۲۰ هزار برابر برج ایفل
  • تصاویر تاریخی از زنان قشقایی / چگونه جنگ جهانی اول آغاز شد؟ / خشم و استرس هیتلر در المپیک ۱۹۳۶ / عجیب‌ترین و تکان دهنده‌ترین بیماری‌ها / بختک چیست؟
  • سیمپسون‌ها باز هم پیش‌بینی می‌کنند؛ مکزیک و پرتغال در فینال جام جهانی ۲۰۲۶ / عکس