Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در دیدار با استاندار قزوین گفت: الزام فیفا این است است که در ورزشگاه‌ها امکانات و الزامات اولیه مانند دوربین، فروش الکترونیک بلیت را فراهم کند تا بتوان امنیت و آرامش و آسایش تماشاگران را مهیا کرد که اگر این الزامات ورزشگاه‌ها در استان‌ها تامین نشود لیگ برگزار نمی‌شود یا تیم‌ها را کاهش خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج افزود: البته می‌دانیم در این وضعیت بیش از ۵۰ درصد برنامه‌های ورزشی تلویزیون تعطیل می‌شود و میلیون‌ها بیننده رسانه نگران می‌شوند و در کنار آن صد‌ها هزار نفر که در ورزشگاه‌ها حضور پیدا می‌کردند نارحت می‌شوند، اما باید برای جلوگیری از هر گونه مشکلات جدی‌تر و رعایت قوانین بین المللی در مسیر اصولی گام برداریم.

وی بیان کرد: تا زمانی که زیرساخت‌های لازم در ورزشگاه‌ها مهیا نشود برگزاری لیگ فوتبال برتر منطقی نیست و بر اساس تصمیم شورای امنیت باید در این زمینه زیرساخت‌های لازم فراهم شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کشور یادآورشد: اگر استان‌های دارای لیگ برتر نتوانند ورزشگاه‌هایی استاندارد را آماده لیگ برتر امسال کنند باید در استان‌های همجواری که ورزشگاه مناسبی دارند مسابقات خود را برگزار کنند و یا در ورزشگاه بدون تماشاگر رقابت خود را برگزار کنند.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: اگر نتوانیم استاندارد لازم را در ورزشگاه‌ها فراهم کنیم شاید تعداد تیم‌ها را از ۱۶ تیم به ۱۴ تیم برسانیم.

قزوین ظرفیت راه اندازی فوتبال ساحلی را دارد

تاج گفت: استان قزوین با داشتن کارخانه‌های صنعتی متعدد این ظرفیت را دارد که یک تیم حداقل لیگ دو و تیم فوتبال ساحلی و فوتسال را راه اندازی کند و ما هم حمایت خواهیم کرد.

مهدی تاج برای شرکت در مجمع سالانه هیئت فوتبال استان و تصویب تقویم اجرایی سال ۹۸ به قزوین سفر کرده است.

منبع :مهر

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ در این آزمون ۱۴۸ نفر در استان جذب سازمان تامین اجتماعی می‌شوند.

در این آزمون قزوین که در دو حوزه دانشگاه پیام نور نواب و مجموعه ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور برگزار شد هزار و ۴۴۲ مرد و زن با هم رقابت کردند.

۹۰۰ نفر از شرکت کنندگان بانوان و ۵۴۲ نفر هم مرد هستند.

نتیجه آزمون تا پایان خرداد در سامانه جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی در قزوین
  • برگزاری آزمون استخدام پیمانی تامین اجتماعی
  • نگاهی بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • مروری بر چند خبر ورزشی استان قزوین 
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین
  • جدول واریز و اضافه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی فروردین ۱۴۰۳
  • بازی‌های باقیمانده استقلال در لیگ برتر + جدول
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود