Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: یک‌جانبه گرایی و اقدامات یک ساله برخی از دولت‌ها و ایجاد سیاست‌های تحریمی مشکلاتی را ایجاد کرده که تعرض پهپاد آمریکایی نمونه‌ای از این مسائل است. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مسعود پزشکیان صبح امروز در نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی در هتل کوثر اصفهان اظهار داشت: امیدوارم این نشست آغازی برای تقویت همکاری‌ها در قاره آسیا به منظور مقابله با چالش‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قاره آسیا علی‌رغم چالش‌های موجود روند خود را در نقش‌آفرینی و تاثیرگذاری بیشتر در دنیا ادامه می‌دهد، ائتلاف‌های چندگانه و نهادهای منطقه‌ای با ترکیب گفتمان چندجانبه‌گرایی که امروز به شدت با اقدامات برخی کشورها تحمیل می‌شود چهارچوب و مسائل بسیار خوبی ایجاد می‌کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این نشست تولد صدای مردم آسیا است تا گام‌های بیشتری در راستای تعاملات برداشته شده و موضوعات عمیق‌تر نقد و بررسی شود، ایران و کشورهای عضو به دنبال این هستند تا تعامل بهتری با یکدیگر ایجاد کنند.

وی تصریح کرد: یک‌جانبه گرایی و اقدامات یک ساله برخی از دولت‌ها و ایجاد سیاست‌های تحریمی مشکلاتی را ایجاد کرده است که تعرض پهپاد آمریکایی نمونه‌ای از این مسائل است.

پزشکیان گفت: هوشمندی در اقدامات سیاسی دولت‌های آسیایی برای حرکت در مسیر تقویت همکاری‌ها و ایجاد پتانسیل لازم برای نهادیه شدن قانون و مقابله با تهدیدها لازم است.

وی افزود: باید همکاری‌ها به سمت و سوی هدفمند حرکت کند، زمان آن فرا رسیده که از دبیرکل مجمع بخواهیم موضوعاتی که قابلیت اجرایی دارند را اجرا و از کشورهای عضو بخواهد گزارشی از اجرای آن اقدام‌ها در مجالس بعدی اعلام کنند.

اصفهان| کشورهای آسیایی نیازمند تعامل در حوزه‌های علمی، اقتصادی و گردشگری هستندنشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی در اصفهان آغاز شداجلاس نمایندگان 17 کشور آسیایی در اصفهان؛ شیوه‌های پارلمانی برای رفاه در آسیا بررسی می‌شود

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این نشست مسیر مناسبی برای کشورهای آسیایی ایجاد می‌کند و با توجه به شرایط خاص حاکم بر آسیا و منطقه، سریع‌ترین راه برای دسترسی به مسائل مورد نظر ارج نهادن به کمک‌های کشورهای عضو و ترسیم یک نقشه راه مشخص است.

وی تاکید کرد: پارلمان جمهوری اسلامی ایران مشارکت‌های بسیاری در این زمینه داشته و از هیچ کوششی دریغ نکرده است، دولت جمهوری اسلامی ایران نیز بر منافع مشترک با دیگر کشورها متعهد و آماده است تا به تحقق و دستیابی به صلح آسیایی کمک کند.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۹ نشان رنگارنگ و کسب ۲۰۰ امتیاز بالاتر از قرقیزستان میزبان و ژاپن بر بام آسیا ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقشه استعمار، ایجاد اسرائیل بزرگ
  • انعکاس مشکلات اهالی روشن دشت در صفحه شما
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • ظهور پدیده جدید در کشتی فرنگی و رقیب جدی مرد یخی
  • وجوه فراملی و فرانظامی عملیات‌ «وعده‌صادق»
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل ۲۰۰ امتیازی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در ۲فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • کشتی فرنگی ایران هم آسیا را فتح کرد؛ دبل قهرمانی با ۴طلا/ باخت‌های نگران‌کننده به ژاپن در فینال/ ظهور رقیب برای گرایی در راه المپیک
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • زمان اجرای تعرفه‌های جدید پزشکی / تفاوت تعرفه‌های درمانی ایران با دیگر کشورها
  • تلاش سازمان جهانی بهداشت برای انتقال مجروحان غزه به سایر کشورها