Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،نشست مشترک مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، پوری حسینی رییس سازمان خصوصی سازی، محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی و بعضی از اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با موضوع واگذاری دو باشگاه در دفتر وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

در این نشست مسعود سلطانی فر با اشاره به نشست اخیر خود با نمایندگان مجلس در کمیسیون اصل ۴۴ گفت: مطابق قانون بودجه سال ۹۸ بایستی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا شهریورماه امسال به فرابورس بروند و تمامی برنامه ها و تمهیدات لازم در این مورد پیش بینی شده و در حال اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر افزود: بسیار خوشحالم که اعلام کنم ظرف سه سال گذشته شفافیت و ساماندهی مالی و مدیریتی باشگاه در بخش های مختلف بخصوص تعیین دارایی ها و بدهی و سرمایه دو باشگاه و همینطور مالیات دو تیم به گونه ای پیش رفته که شفافیت لازم را برای قرار گرفتن در مسیر خصوصی شدن اخذ کرده اند و بقیه مراحل به نظر سازمان خصوصی سازی بستگی دارد.

وی خاطرنشان کرد: واگذاری استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ عمل به قانون و چابک سازی و منطقی سازی دولت در بخش فوتبال و صرفه جویی در منابع عمومی است و رییس جمهور به گسترش سهم مردم در اداره این دو باشگاه اعتقاد و اصرار دارد.مدیران عامل دو باشگاه تمامی اسناد و موارد مالی، حقوقی و قانونی مد نظر سازمان خصوصی را تهیه کرده اند و تا زمان واگذاری استقلال و پرسپولیس مکلف به همکاری کامل هستند.

در این دیدار پوری حسینی با تشکر از جدیت وزیر ورزش در موضوع واگذاری دو باشگاه گفت:امیدوارم در سال ۹۸ وعده دیرینه خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس با پیگیری و همت سلطانی فر و مدیران دو باشگاه عملی شود.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، اسبقیان گفت: مراحل واگذاری این دو باشگاه مردمی در دست سازمان خصوصی سازی است و دوستان به سرعت در حال جلو بردن کار هستند. روز سوم اردیبهشت واگذاری این دو باشگاه انجام می‌شود.

صحبت های اسبقیان، معاون وزیر ورزش را ببینید.

کد خبر 845220 منبع: فارس برچسب‌ها خبر مهم فوتبال ورزش باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • (ویدئو) انتقاد خیابانی از واگذاری استقلال و پرسپولیس: این خصوصی‌سازی نیست
  • انتقاد جواد خیابانی از وضع خصوصی سازی سرخآبی ها + ویدئو
  • رئیسی کیا: شکست در واگذاری استقلال و پرسپولیس شکست خصوصی‌سازی است/ فدراسیون جلوی رقابت مالی ناسالم و پول پاشی را بگیرد
  • واکنش وزارت ورزش به شایعات پتروشیمی و بانکی
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد؛ از این جیب به آن جیب
  • پرسپولیس و استقلال واگذار شدند اما خصوصی نشدند! / پرسپولیس به ۴بانک و استقلال به پتروشیمی فروخته شد
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس + عکس
  • اطلاعیه فرابورس برای واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • انتشار اطلاعیه واگذاری استقلال و پرسپولیس در فرابورس