Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورمحمدی گفت: ۶۵ درصد از موارد همسرآزاری، ۵۰ درصد طلاق‌ها و بخش عمده جرایم سازمان‌یافته مانند فساد و فحشا، سرقت و هنجارشکنی ریشه در اعتیاد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی» امروز (۵ تیر ماه ۹۸) در مراسم تجلیل های نهادهای تأثیرگذار در مقابله با اعتیاد که در سالن جمهوری فرمانداری تبریز برگزار شد، اظهار داشت: 65 درصد از موارد همسرآزاری، 50 درصد طلاق‌ها و بخش عمده جرایم سازمان‌یافته مانند فساد و فحشا، سرقت و هنجارشکنی ریشه در اعتیاد دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان شرقی آموزش را تنها راه پیشگیری از اعتیاد دانست و از راه‌اندازی مرکز ماده 16 به‌عنوان اقدام جدی در مبارزه با مواد مخدر قدردانی کرد و گفت: نتیجه این کار بزرگ، عنوان شهر بدون معتاد متجاهر برای تبریز بود.

وی با تأکید بر آموزش همه گروه‌های سنی در راستای پیشگیری از اعتیاد، خاطرنشان کرد: در این خصوص باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌های گروهی به ویژه صداوسیما به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

پورمحمدی با بیان اینکه نقش عوامل سیاسی و اجتماعی در شیوع اعتیاد نباید نادیده گرفته شود، افزود: اعتیاد، علت عمده بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است که تبعات آن همه حوزه‌های اجتماعی را در بر گرفته است.

همچنین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی در سخنانی با بیان اینکه 70 درصد از تریاک و 60 درصد از هروئین جهان در ایران کشف می‌شود، گفت: ایران در مسیر ترانزیت مواد مخدر و خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم قرار گرفته و تاکنون بیش از 400 شهید و 1600 جانباز در این راه تقدیم کرده است.

«رضا استادرحیمی» با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از استان‌های پاک در زمینه اعتیاد است، افزود: این موفقیت در سایه همت و تلاش نیروی انتظامی، سربازان گمنام امام زمان و دستگاه‌های آموزشی و فرهنگی به دست آمده است.

پایان پیام/533

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد مجلس مسجد اردبیل شیراز خراسان جنوبی روزنامه ها روزنامه محمدرضا پورمحمدی پیشگیری از اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید عمده است.

به گزارش مشرق، محمدعلی اسفنانی، در راستای تشریح اقدامات و نظارت بر میادین میوه و تره‌بار، اظهار داشت: میزان افزایش قیمت برای عرضه کالا در فروشگاه‌ها و بازارهای میوه و تره‌بار در داخل شهر، ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید از میادین اصلی میوه و تره‌بار برای خرید عمده کالاها است.

وی افزود: میزان سود در کالاهای دیگر بین ۱۲ تا ۱۵ درصد است. اما به دلیل سریع‌الفساد بودن میوه و تره‌بار، این سود ۳۰ درصدی لحاظ شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • اقدامات فرهنگی برای پیشگیری از اعتیاد در اولویت باشد
  • ایران دارای بیشترین کشفیات مواد مخدر در جهان / استفاده از «هنر» در پیشگیری از اعتیاد
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • هیچ کمپ ترک اعتیاد غیرمجازی در گلستان وجود ندارد
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • کشفی تازه درباره معتادان به مواد مخدر
  • سن مصرف مخدر‌ ها در کشور به ۲۴ سال رسید
  • استفاده از ظرفیت هنر و موسیقی در پیشگیری از اعتیاد ضروری است
  • تأکید رئیسی بر جلوگیری از عادی شدن مبارزه با قاچاق و اعتیاد
  • اتباع عمده کودکان کار و خیابانی در یزد /دستگاه‌ها وظایف خود را جدی‌تر دنبال کنند