Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

حیدر افسری مدیر تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در گفت و گو با سایت این باشگاه،  گفت:ما در باشگاه گل گهر متعهد شده‌ایم تا زمانی‌که به صورت قطعی با بازیکنی قرارداد نبندیم، خبر مربوط به آن را اطلاع رسانی نکنیم.به هر شکل همانطور که از نام پنجره نقل وانتقالات پیداست این بازه زمانی محل رفت و آمد بازیکنان و حتی اعضاء کادر فنی به تیم ها است و بدیهی است که حتی پس از حضور بازیکنی در یک تیم بنا به دلایل فنی یا مالی دو طرف تمایلی به ادامه همکاری نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود گل گهر جز معدود تیم هایی است که تمریناتش را شروع کرده است و از این نظر از نیمی از تیم های حاضر در لیگ برتر رو جلوتر هستیم. 

وی با تاکید به‌ این نکته که پایگاه اطلاع رسانی این باشگاه، تنها منبع رسمیِ ما برای انتشار اخبار موثق درباره نقل و انتقالات باشگاه گل‌گهر است، تصریح کرد:آنچه که در فضای مجازی مخابره می شود با واقعیت فاصله زیادی دارد و جای دارد که هواداران با صعه صدر و حوصله منتظر اعلام نهایی اسامی بازیکنان جذب شده از سوی روابط عمومی باشگاه باشند.

افسری در پایان این گفت‌وگو تاکید کرد:هواداران و همشهریانِ عزیز مطمئن باشند که مذاکرات برای جذب بازیکنان شایسته و کارآمد که مدنظر کادر فنیِ تیم است ادامه دارد و چنان‌چه با بازیکنی قرارداد ببندیم، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانیِ باشگاه، اعلام می‌شود.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در غزه در دویستمین روز حمله نظامی ارتش اشغالگر اعلام کرد: ارتش رژیم صهیونیستی در این مدت سه هزار و ۲۵ کشتار و جنایت در نوار غزه انجام داده است.
دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه افزود: در ۲۰۰ روز گذشته از حملات ارتش اسرائیل به نوارغزه، ۴۱ هزار و ۱۸۳ فلسطینی شهید و یا مفقود شدند که ۱۴ هزار و ۷۷۸ نفر از شهدا کودک هستند.
بنا به اعلام دفتر اطلاع رسانی دولت غزه، دست کم ۳۰ کودک در نوار محاصره شده غزه بر اثر قحطی و گرسنگی شهید شدند.
در این مدت ۴۸۵ نفر از کادر پزشکی و درمانی، ۱۴۰ خبرنگار و ۶۷ نیروی دفاع مدنی در نوار غزه به شهادت رسیدند.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • سدی که در سریلانکا ساخته‌ایم معمولی نیست
  • آخرین آمار شهدای فلسطین پس از ۲۰۰ روز جنگ
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • نشست اعضای ستاد شورای اطلاع رسانی استان با دستورکار تبیین شعار سال
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به شایعات «سلاح هسته‌ای»: در دکترین نظامی‌مان نیست | فیلم