Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@04:50:14 GMT

کتاب از دشت لیلی تا جزیره مجنون در قم نقد می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۳۵۹

کتاب از دشت لیلی تا جزیره مجنون در قم نقد می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم گفت: نقد کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» نوشته محمد سرور رجایی با حضور احمد مدقق منتقد و به منظور تکریم خانواده‌های شهدای فاطمیون و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام امیرعطاالله جباری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به جایگاه شهدای مدافع حرم اظهار داشت: تیپ فاطمیون شیعیان گمنام و والامقامی هستند که در دوران 8 سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم زینب کبری(س) به ندای امام و رهبر خویش لبیک گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مقام شهادت در دین اسلام را بسیار عظیم برشمرد و افزود: شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون بدون توجه به نژاد و سرزمین پدری در آن سوی مرزها جان خویش را فدای اهل بیت(ع) کردند و به فیض شهادت نائل شدند و به گروه‌های تکفیری اجازه ورود به اماکن متبرکه و قبور مطهر را ندادند و داغ آن را در چشم دشمنان گذاشتند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی قم تصریح کرد: این مجاهدان در راه حق، پیش از این نیز در زمان حمله شوروی به افغانستان و در دوران طالبان حضور فعال داشتند و رشادت‌های رزمندگان لشکر فاطمیون تا دنیا باقی است مورد تحسین خاص و عام خواهند بود و وظیفه و تکلیف ما است تا با زنده نگهداشتن نام و یاد این شهیدان راه آنان را ادامه دهیم و به نسل‌های بعد نیز منتقل کنیم.

نشست نقد کتاب "سرباز کوچک امام" در قم برگزار می‌شودنشست نقد کتاب "دانشگاه پهلوی به‌روایت اسناد" در خبرگزاری تسنیمنشست علمی نقد کتاب «تمدن رضوی» با حضور جلیلی برگزار شد

جباری ادامه داد: شهدای لشکر فاطمیون با ریختن خون خود ثابت کردند که عشق به خدا و حجج الهی مرزهای جغرافیایی را نمی‌شناسد و این سند با خون خود آن را امضا کردند.

وی بیان کرد: نقد کتاب «از دشت لیلی تا جزیره مجنون» نوشته محمد سرور رجایی با حضور احمد مدقق منتقد و به منظور تکریم خانواده‌های شهدای فاطمیون برادران شهید افغانستانی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی در تالار غدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم برگزار می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قم خاطرنشان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، حوزه هنری استان قم، بسیج هنرمندان استان قم و سپاه پاسداران استان قم مشارکت و همکاری فعال در این برنامه داشته‌اند که جا دارد از همه این دستگاه‌ها و نهادها تقدیر شود.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در ملکان

 امام جمعه ملکان در یادواره شهدا گفت: شهدا مایه افتخار هستند و کار برای خدا از ویژگی‌های بارز آنان بود.

حجت الاسلام حافظ زمانی هدف شهدا را پیروی از ولایت و دفاع از خاک ایران دانست و افزود: رمز ماندگاری آنها اخلاص در عمل و تداوم خون سرخ عاشورا است.

 وی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا مصداق زنده نگه داشتن راه شهدا و امام راحل است.

امام جمعه ملکان با بیان اینکه شهدای مدافع حرم حق بزرگی بر گردن ما دارند و امنیت موجود کشور مرهون خون این شهداست یادآوری کرد: شهدای مدافع حرم امتیاز‌هایی دارند که یکی از این امتیاز‌ها دفاع از حرم‌های اهل‌بیت (ع) و شهادت در این راه است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • "مجنون آن لیلی" به تالار حافظ می‌آید
  • لغو مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا در کیش به دلیل سیل
  • مجنون آن لیلی به تالار حافظ می‌آید
  • مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا در جزیره کیش به تعویق افتاد
  • بازگشت چند کتاب کمیاب به کتابخانه تربیت تبریز
  • اهدای کتابخانه شخصی به کتابخانه عمومی خلیج فارس بوشهر
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران
  • استقبال خانواده شهدای لشکر فاطمیون از پاسخ موشکی ایران + فیلم
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان