Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@18:55:50 GMT

اختلاف نظر با معاون باشگاه عامل جدایی حاجیلو؟

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۳۷۶

اختلاف نظر با معاون باشگاه عامل جدایی حاجیلو؟

سرپرست تیم فوتبال استقلال در دو تمرین اخیر این تیم حضور نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال در دو روز گذشته در تمرینات استقلال حضور نداشت تا دوباره شایعاتی پیرامون جدایی او مطرح شود. حاجیلو روز سه شنبه در تمرین نوبت صبح استقلال حاضر شد اما مشکلات پیش آمده میان او و یکی از معاونین باشگاه باعث شد تا حاجیلو از حضور در تمرینات عصر سه شنبه و صبح چهارشنبه خود داری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همین موضوع باعث شده تا بعد از اتفاقات پیش آمده طی ماه های اخیر، حاجیلو که به دلیل سابقه خوب خود چهره ای محبوب میان هواداران، بازیکنان و دیگر اعضای کادر مدیریتی باشگاه است از سمت خود استعفا دهد.


خبرگزاری فارس با انتشار این خبر اعلام کرد که این بار مدیران استقلال تصمیم دارند تا با استعغای او از استقلال و سمت سرپرستی موافقت کنند تا بعد از اختلاف نظر چند بازیکن با معاون ورزشی، حالا سرپرست و پیشکسوت این باشگاه قربانی جدید این اختلاف نظر ها باشد.

اصغر حاجیلو استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها اصغر حاجیلو استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مونسان معاون امور شعب بانک ملی ایران در این مراسم گفت: امسال به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال جهش تولید با مشارکت مردم  و با تجهیز منابع در کنار بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعت خواهیم بود.
وی افزود: پرداخت ۳۰ درصدی منابع در بخش صنعت نشان از توجه بانک ملی به جهش تولید و ایجاد اشتغال کشور دارد.
عباسی معاون امور اقتصادی استاندار نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدام بانک‌ها در اجرای حمایت مالی از واحد‌های تولیدی و سرمایه گذاری بخش خصوصی گفت: از مدیر جدید بانک ملی انتظار می‌رود حمایت از واحد‌های تولیدی راکد و ارائه تسهیلات اشتغالزایی و کسب و کار و سرمایه گذاری را در اولویت کاری خود قرار دهد.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضائیه
  • برهانی جانشین حاجیلو می‌شود؟!
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • یک استقلالی آب پاکی را روی دست خطیر ریخت | افسوس برای جدایی هایی که نزدیک است
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست
  • چرا یک وصال عاشقانه به جدایی تلخ می‌انجامد؟
  • درخوست جدایی از استقلال؛ خداحافظی زودهنگام نیمکت نشین گران قیمت
  • طعنه ستاره WWE به وین رونی در حضور او؛ چه بلایی سرت آمده؟!