Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@03:29:39 GMT

پایان عقد موقت با اتهام آدم‌ربایی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۴۵۰

پایان عقد موقت با اتهام آدم‌ربایی

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق،  زنی جوان به نام فهیمه چندی‌قبل به پلیس مشهد مراجعه کرد و گفت او را ربوده بودند. این زن توضیح داد: من درحالی‌که یک فرزند دارم مدتی قبل به‌دلیل اختلافات زیادی که با شوهرم داشتم، از او طلاق گرفتم.

بعد از آن چون حضانت فرزندم با من بود، زندگی برایم سخت شده بود به همین دلیل وقتی با مردی به نام یاسر آشنا شدم و او از من خواستگاری کرد، قبول کردم به عقد موقتش دربیایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاسر مرد پولداری است و هر روز با یک ماشین سراغم می‌آمد. ابتدا به نظر می‌رسید یاسر مرد خوبی است اما در مدتی که صیغه او بودم، با من خیلی بدرفتاری کرد به‌طوری که تصمیم گرفتم بعد از اتمام مدت صیغه از او جدا شوم ولی او اصرار داشت عقد موقت را تمدید کنیم. وقتی در برابر خواسته او مقاومت کردم، یک روز وقتی می‌خواستم به محل کارم در یک آرایشگاه بروم، جلویم را گرفت و گفت می‌خواهد با من صحبت کند. او به این بهانه مرا سوار خودرو کرد و به محلی که نمی‌دانم کجاست برد.

در آنجا دو مرد دیگر هم حضور داشتند و با یاسر همدستی کردند. یاسر در آن محل من را مورد آزار و اذیت قرار داد و سعی کرد با تهدید وادارم کند صیغه را تمدید کنم اما وقتی باز هم مخالفت کردم 50 میلیون تومان پول و طلا از من گرفت و گفت اینها را خودم به تو دادم و حالا که نمی‌خواهی همسرم باشی همه را پس می‌گیرم. او بعد از سرقت من را رها کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد بعد از اطلاع از این شکایت وارد عمل شدند و سعی کردند ردی از یاسر و دو مرد دیگری که با او همدستی کرده بودند پیدا کنند اما مشخص شد هر سه مظنون فراری شده‌اند. به این ترتیب تحقیقات ادامه یافت تا اینکه مشخص شد این افراد به تهران گریخته‌اند. مأموران پلیس مشهد بعد از اطلاع از محل اختفای یاسر در غرب تهران از بازپرس پرونده نیابت قضائی گرفتند و راهی پایتخت شدند. آنها بعد از چند روز تحقیق و بررسی بالاخره یاسر را یافتند و او را بازداشت کردند. در ادامه یکی از همدستان متهم در کرج به دام افتاد اما نفر سوم همچنان فراری است.   یاسر بعد از دستگیری به دادسرای جنایی تهران منتقل شد و از سوی بازپرس سهرابی تحت بازجویی قرار گرفت. او اتهام آدم‌ربایی را به‌طور کامل رد کرد و گفت: فهیمه دروغ می‌گوید و اصلا چنین اتفاقاتی رخ نداده است. مدتی قبل با او آشنا شدم؛ پیشنهاد عقد موقت دادم. فکر می‌کردم او هم مرا دوست دارد اما بعد از مدتی فهمیدم به‌خاطر پول و ثروتم پیشنهاد من را قبول کرده است. به‌همین دلیل دیگر علاقه‌ای نداشتم با او در ارتباط باشم اما فهیمه اصرار داشت صیغه را تمدید کنیم. من به‌شدت مخالفت کردم و حتی به او گفتم فقط به‌خاطر پول دوست دارد با من در ارتباط باشد. فهیمه وقتی مطمئن شد راهی برای راضی‌کردن من ندارد، تصمیم گرفت علیه‌ من شکایت کند تا از این طریق بتواند پولی به‌دست آورد. بازپرس سهرابی بعد از شنیدن اظهارات این مرد دستور انتقال او به مشهد را صادر کرد تا تحقیقات تکمیلی انجام شود.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آدم ربایی متهم عقد موقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم

 فروردین سال ۱۴۰۲ گزارش یک نزاع دسته‌جمعی در حاشیه اتوبان باقری به پلیس پایتخت اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری اعزام شدند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد مرد جوانی از ناحیه گردن چاقو خورده است و خونریزی شدیدی دارد که به بیمارستان منتقل شد، اما ساعتی بعد به خاطر شدت جراحات وارده جان باخت.

با مرگ وی، مأموران تحقیقات خود را برای شناسایی عامل یا عاملان درگیری مرگبار آغاز کردند و مشخص شد مقتول از ماه‌ها قبل با یکی از دوستانش به نام محمود اختلاف پیدا کرده و همین امر منجر به کل‌کل در فضای مجازی نیز شده بود.

با روشن شدن این موضوع محمود ۲۸ ساله ردیابی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به درگیری اعتراف کرد، اما مدعی شد او ضربه چاقو را نزده است و دو نفر از دوستانش به نام‌های شهرام و اکبر مرتکب قتل شده‌اند.

به این ترتیب شهرام و اکبر نیز بازداشت شدند و به درگیری اعتراف کردند.

در ادامه تحقیقات، مأموران فیلم دوربین‌های مداربسته را مورد بازبینی قرار دادند و معلوم شد چاقو در دستان شهرام و اکبر بوده است و آنها قربانی را به قتل رسانده‌اند.

با تکمیل تحقیقات، برای شهرام و اکبر به اتهام قتل عمد و برای محمود به اتهام معاونت در قتل کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت

در ابتدای این جلسه پدر و مادر مقتول درخواست قصاص کردند، پس از آن محمود به اتهام معاونت در قتل به جایگاه رفت و گفت: از مدتی قبل با مقتول بر سر موضوعی اختلاف پیدا کرده و چند بار در فضای مجازی همدیگر را تهدید کرده بودیم و با هم کل‌کل داشتیم.

روز حادثه من به همراه شهرام و اکبر پس از خوردن مشروب به یک جگرکی رفتیم که یکباره مقتول را دیدم و همان‌جا به دوستانم گفتم فرصت خوبی است تا او را ادب کنیم، اما قصد نداشتم او را بکشم و به دوستانم هم نگفتم او را بکشید، فقط می‌خواستم کتکش بزنیم و فرار کنیم تا دیگر برای من شاخ و شانه نکشد، اما دوستانم با چاقو او را کشتند. به همین خاطر اتهام معاونت در قتل را قبول ندارم، چون قصدم کشتن او نبود.

بعد از آن شهرام به جایگاه رفت و گفت: آن شب وقتی محمود گفت حمله کنیم من چند ضربه چاقو زدم، اما ضربه‌هایم طوری نبود که بخواهد باعث مرگ او شود و قصدم هم کشتن او نبود.

اکبر هم گفت: آن شب آنقدر مست بودیم که اصلاً چیزی به خاطر نمی‌آورم حتی نمی‌دانم چند ضربه چاقو زدم. من و شهرام اصلاً مقتول را نمی‌شناختیم و به خاطر درخواست دوست مان وارد درگیری شدیم.

با پایان اظهارات متهمان، قضات برای صدور رأی وارد شور شدند.

روزنامه ایران

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قتل جوان ۴۰ ساله به دست بادیگاردها | آدم‌ربایی و قتل در مشهد
  • فقط می‌خواستم مقتول را بترسانم
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • دستگیری عامل انتشار فیلم آدم ربایی در فضای مجازی در زابل
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • «سودهای فرضی و هزینه‌های واقعی» واکنش به پاسخ ایران/ محاسبات رژیم‌صهیونیستی، وقتی یک «قمارباز احمق» در رأس آن قرار دارد
  • فاز پنجم عمار یاسر به میدان سپاه می‌رسد
  • نمایش سفر به خورشید تولیدحوزه هنری در سوق لنده و دهدشت اجرا شد