Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا جوادی یگانه روز چهارشنبه در نخستین گردهمایی اعضای هیأت‌های اجرایی مناطق ۲۲ گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران افزود: مقرر شده کلیپی در این زمینه تهیه و پخش شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تاکنون ۷۰۰ نفر برای شرکت در انتخابات شورایاری‌های تهران ثبت نام کرده‌اند اظهارداشت: اسامی نامزدها باید تا ۲۴ تیرماه اعلام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون شهردار تهران از شهرداران مناطق خواست از سرشناسان محله‌ها برای نامزدی در انتخابات شویاراری ها دعوت کنند چراکه بعداً شهر با همین افراد اداره می‌شود.

وی اضافه کرد: افراد شایسته در محله‌ها باید احساس تعلق داشته باشند و در انتخابات شرکت کنند که این امر نقطه قوت است.

رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران خاطرنشان کرد: اصل بر اعتماد است اما اگر در هر مرحله از انتخابات (قبل یا بعد از انتخابات) مشخص شود فرد اطلاعات غلط ارائه داده مستعفی یا منصرف اعلام می‌شود.

وی ادامه داد: دانشجویان با معافیت تحصیلی می‌توانند نامزد شورایاری‌ها شوند.

جوادی یگانه با بیان اینکه در برگزاری انتخابات کاملاً به شکل نهادی جلو رفتیم یادآور شد: انتخابات توسط مناطق برگزار می‌شود و برای شروع اکثر سیاست‌های اجرایی شکل گرفته است.

وی گفت: همه معاونان شهردار برای برگزاری انتخابات تلاش خواهند کرد.

رئیس ستاد پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران از اعلام همراهی استاندار و فرماندار تهران در این زمینه خبر داد و با اشاره به اصلاحیه قانون شورایاری‌ها افزود: براساس این اصلاحیه دخالت شورایاری‌ها در امور اجرایی، مالی و اداری شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ممنوع است.

جوادی یگانه خاطرنشان کرد: از سوی دیگر در تصمیم‌های محلی حتماً باید نظرات شورایاری‌ها شنیده و مراعات شود؛ مردم محلات بیشترین میزان نظارت و کمترین میزان دخالت را باید داشته باشند.

وی همچنین از بازتعریف رابطه سرای محلات و شورایاری‌ها خبر داد.

به گزارش ایرنا داوطلبان شرکت در انتخابات شورایاری‌ها با مراجعه به نشانی Shorayari.tehran.ir می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز، تقاضای خود را برای شرکت در این انتخابات ثبت کنند.

شورایاران پایتخت که طی انتخابات با رأی شهروندان انتخاب می‌شوند به عنوان انجمن محله در اداره بهتر محلات با مدیریت شهری همکاری می‌کنند.

انتخابات شورایاری‌های تهران قرار است چهارم مرداد امسال برگزار شود.

تهرام /۹۳۵۳/‏‬ ۱۰۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • تصویب تشکیل استان تهران شرقی
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • تصویب استان تهران شرقی در کمیسیون سیاسی دولت
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • ایرانول با دانشگاه شریف هم پیمان شد
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد
  • تاکید بر نقش مهم و اثرگذار صداوسیما در اجرای طرح جوانی جمعیت
  • تبادل تجربیات حمل‌ونقل همگانی اصفهان و سن‌پترزبورگ