Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز |  ​مدیرکل حراست و امنیت فرودگاهی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد که حراست فرودگاه‎ها باید ناظر باشند تا منافع ایرلاین‎ها موجب نادیده گرفته شدن منافع مسافران نشود.   به گزارش تین نیوز  به نقل از روابط‎عمومی فرودگاه‎های خراسان رضوی، رحمت‎اله فیروزی‎پور در مراسم تکریم و معارفه روسای پیشین و جدید اداره حراست فرودگاه‎های خراسان رضوی گفت: بدنه حراست باید پیش از دیگران خود را مستلزم به رعایت اخلاق،  قانون، اعتدال و انعطاف کند و عقل و شرع را سرلوحه امور خود قرار دهد تا اعتماد همکاران و مردم را جلب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هدف کلان و کاربردی حراست حفظ سلامت سازمان و دارایی‎ها و ارتقای توان حفاظتی و امنیتی به منظور پیشبرد اهداف سازمان است، گفت: سرفصل وظایف یک حراست پویا و تاثیرگذار باید حفاظت و صیانت از سازمان و کارکنان در برابر آسیب‎ها، همراهی و مساعدت با مدیران و ارایه مشاوره‎های موثر، حفاظت از بیت المال و اماکن و تاسیسات، تایید صلاحیت افراد و احقاق حقوق ارباب رجوع باشد و با رعایت کامل و دقیق شرح وظایف و دستورالعمل‎های حراست مرکزی، گام‎های مجدانه‎ای را برای برقراری نظم و عدالت و پیشگیری از تخلفات و انحرافات بردارد.

فیروزی‎پور با تاکید بر اینکه حراست باید نظارت کند تا منافع ایرلاین‎ها باعث نادیده گرفته شدن منافع مردم و سردرگمی مسافران نشود، افزود: حراست در فرودگاه‎ها باید نقش نظارتی خود در قبال ایرلاین‎ها را با دقت و جدیت ایفا کند و صیانت از حقوق مردم را وظیفه خود بداند و با تخلف‎های احتمالی برخورد کند تا نیازی به مراجعه مردم به مراجع قضایی و امنیتی نباشد و از بروز مسایل حاشیه‎ای جلوگیری کند.

همچنین مدیرکل فرودگاه‎های استان خراسان رضوی با بیان اینکه حراست پویا و فعال با اشراف هوشمندانه به اطلاعات می تواند مشاوری امین برای مدیر مجموعه باشد، گفت: حراست می‎تواند با تعامل با سایر ارگان‎ها، ایجاد فضای اعتدال، صیانت از آبروی کارکنان، پاسخگویی به مراجعان و پیشگیری از تخلفات در چارچوب مصوبات و دستورالعمل‎ها  کمک شایان توجهی به مجموعه کند.

محمدباقر قاسم‎زاده با بیان اینکه حراست وظیفه خطیر مراقبت از بیت المال، سلامت سازمان و کارکنان و همچنین جلوگیری از نفوذ آفت‎ها و پیشگیری از تخلفات را به عهده دارد، گفت: ولی در عین حال می‎تواند با حفظ آبروی افراد فضای اعتماد و رافت ایجاد کند تا ارباب رجوع و کارکنان به دید یک پشتیبان و حامی به آن نگاه کنند.

وی با قدردانی از زحمات علی رضازاده بیرجندی رئیس حراست پیشین فرودگاه مشهد و آرزوی موفقیت برای علی رهبری رییس جدید این اداره گفت: تغییر و تحولات در هر مجموعه باید منجر به بازپیرایی و گسترش نقاط قوت باشد و انتظار این است که همه فعالیت‎ها در جهت افزایش رضایت ارباب رجوع و خدمات‎رسانی به مسافران و زائران باشد.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم گفت: منافع مردم منطقه سادات محمودی در مسئله سد «خرسان ۳» اولویت است.

محمد بهرامی روز پنجشنبه در مراسم یادواره ۸ شهید روستای «رودشتی» سادات محمودی، افزود: در رابطه با احداث سد خرسان ۳ حرف‌های زیادی مطرح است، اما آنچه ما دنبال می‌کنیم، منافع مردم است.

وی با تاکید بر اینکه قطعاً از حقوق و منافع مردم دفاع می‌کنیم، اظهار کرد: باید حقوق مردم در احداث سد خرسان ۳ دیده شود.

منتخب شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون با اشاره به اینکه برخی پروژه‌ها هویت مردم را بهم می‌ریزد، خاطرنشان کرد: فاصله گرفتن از هویت، فاصله گرفتن از ریشه است و باید در هر طرحی مردم مورد توجه قرار بگیرند.



بهرامی تصریح کرد: ما مقابل منافع ملی نیستیم، اما باید منافع مردم در احداث سد خرسان ۳ در اولویت قرار بگیرد.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی در منطقه سادات محمودی، ادامه داد: استان ما قریب به ۹ درصد روان آب‌های کشور را داراست، اما در همین سادات محمودی  و در همجواری سرشاخه‌های بشار و خرسان، روستاها مشکلات آب شرب پایدار دارند.

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم با اشاره به بازدید میدانی از روستاهای منطقه سادات محمودی عنوان کرد: تأمین آب شرب پایدار، زیرساخت‌های تردد و  ارتباطی و اشتغال زایی بر حسب مزیت‌ها نیز پیگیری می‌شود.

به گزارش ایسنا، بهرامی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای روستای «رودشتی»، بیان کرد: تبیین دوران دفاع مقدس و دلاوری رزمندگان در جامعه ضروری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد «خرسان ۳» است
  • منافع مردم سادات محمودی اولویت مسئله سد خرسان است
  • اجرای ۱۲ عنوان برنامه ویژه هفته فرهنگی اصفهان در پایانه‌های مسافربری
  • پیش‌بینی ما از منافع وقف در سال جاری ۲۰ همت است/ هزینه چهار هزار میلیارد تومان برای نیات واقفان
  • محدودیت وزن وسایل در پرواز
  • رساندن منافع موقوفات به ۲۰ همت در سال دور از دسترس نیست
  • حجاب و عفاف دغدغه امروز مردم و مسئولان است
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • بایدن سیاست دودولتی را کنار گذاشت/ آمریکا در قبال فلسطین بر خلاف منافع ملی خود عمل کرد