Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با اشاره به جزئیات برگزاری الکترونیکی پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران، خاطرنشان کرد: مانوری در این زمینه برای آمادگی بیشتربرگزار می‌شود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد فرجود مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در اولین گردهمایی اعضای هیأت‌های اجرایی مناطق بیست و دوگانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران اظهار داشت: این انتخابات کاملا به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود تا علاوه بر ایجاد صحت و دقت بیشتر، عملکرد بهتری نیز حاصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار گرفتن در چارچوب شهر هوشمند، هدف نهایی ما است و به همین سمت و سو پیش می‌رویم.

وی با بیان اینکه آمادگی مردم برای الکترونیکی کردن انتخابات اهمیت دارد، گفت: تلاش می‌کنیم همه فرایند کاغذی در انتخابات را حذف کنیم و این مسئله با نظر مساعد اعضای شورای شهر و شهرداری تهران حاصل شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: انتخابات شورایاری‌ها می‌تواند الگوی مهم و جدی‌ای برای کل کشور باشد و نتایج مؤثری را به همراه خواهد داشت.

وی بیان داشت: در فرایند رأی‌گیری انتخابات شورایاری‌ها، همه محور‌ها الکترونیکی درنظر گرفته شده، لذا سامانه‌ای داریم که اعضای اصلی ستاد اجرایی، حساب کاربری داشته باشند. همچنین ثبت‌نام در سامانه الکترونیک انجام گرفته که تاکنون مشکلی در این زمینه نداشته‌ایم.

فرجود گفت: ثبت‌نام، احراز هویت و ارائه مدارک، همه به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد و درخواست داریم که همه اعضای ستاد اجرایی و نظارت، آموزش‌های جزء به جزء را فراگیرند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ۴۰۰ نفر پشتیبان فنی برای این انتخابات نیاز داریم و برای هر پنج شعبه، یک پشتیبان درنظر گرفته شده تادر روز انتخابات مشکلی نداشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از صندوق‌ها برای رأی‌گیری از تهران تأمین می‌شود و برخی نیز از شهر‌های دیگر که به طورکلی در چهار منطقه از تهران در شمال، جنوب، غرب و شرق دپو خواهد شد که شهرداران مناطق، این محله‌ها را به ما اعلام می‌کنند، همچنین به روزرسانی صندوق‌ها در دستورکار قراردارد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران گفت: حراست و نگهبانی، همکاری آن‌ها در حفاظت از دستگاه‌ها و صندوق‌ها اهمیت دارد، چرا که دستگاه‌ها گرانقیمت است و آن‌ها را از وزارت کشور امانت می‌گیریم، البته تمهیدات لازم پیش‌بینی شده است.

وی از برگزاری مانوری در حوزه الکترونیک خبر داد و گفت:‌این مانور در حضور نمایندگان هیأت اجرایی و نظارت انجام می‌گیرد تا مشکلی در روز انتخابات نداشته باشیم.

فرجود در پایان گفت: انتخابات شورایاری‌ها که در مردادماه برگزار می‌شود، مسیر همواری برای سایر انتخابات به صورت صددرصد الکترونیک خواهد بود و تهران اولین کلانشهری است که در این حوزه با موفقیت همراه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شورایاری ها فناوری اطلاعات شهرداری تهران الکترونیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید عباس جوهری با اشاره به تلاش ۲۰۰ روزه دست اندرکاران و عوامل و مسؤولان برگزاری مرحله نخست انتخابات، افزود: تمام برنامه ریزی‌ها به بهترین شکل اجرایی و انتخابات در استان تهران با تعامل بسیار بالا، حضور چشمگیر مردم و بدون کوچک‌ترین چالش و تنش برگزار شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت:در دو حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، پیشوا، قرچک، انتخابات مجلس شورای اسلامی به دور دوم کشیده شده است و ۲۱ اردیبهشت این انتخابات در استان تهران برگزارمی شود.

آقای جوهری همچنین گفت: دو گروه می‌توانند در دور دوم رای خود را به صندوق‌ها بیاندازند گروه اول کسانی هستند که در دور اول انتخابات در همان حوزه انتخابیه (تهران یا ورامین) رأی داده اند و گروه دوم افرادی هستند که در دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور شرکت نکرده و رأی نداده اند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با تاکید بر اینکه آمار همه افراد شرکت کننده در دور اول انتخابات ثبت شده و در صورت مراجعه به صندوق این مورد مشخص می‌شود، گفت: افرادی که در دور اول انتخابات در حوزه انتخابیه غیر از تهران، ری، شمیرانات، پردیس، اسلامشهر و ورامین، قرچک و پیشوا رأی داده باشند نمی‌توانند در این دو حوزه رأی دهند.

دیگر خبرها

  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم /برخی گاراژدارها از زباله گردها سوءاستفاده می‌کنند
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • برگزاری تمام الکترونیک دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • زاکانی: واردات واگن‌های مترو امسال انجام می‌شود
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • زاکانی: واگن‌های چینی امسال وارد کشور می‌شود
  • برنامه پشتیبانی شهرداری تهران برای دور دوم انتخابات مجلس
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم