Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،  آسومان اردوغان صبح امروز در نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی در هتل کوثر اصفهان اظهار داشت: مداخله در امور داخلی با توجه به احترام به خواسته‌های طرفین ضروری است، زیرا ما به لحاظ اقتصادی به یکدیگر وابسته بودیم و باید در چارچوبی هدفمند به اهداف مشترک در این زمینه دست پیدا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نشست بعدی در سال ۲۰۱۹ بیان کرد: در حوزه ثبات و امنیت منطقه‌ای، روابط میان کشور‌های عضو به عنوان یک دارایی و ارزش محسوب می‌شود.

رئیس هیئت پارلمانی مجلس ترکیه در مجمع مجالس آسیایی گفت: تحولات منطقه‌ای بر مردم این مناطق و دیگر مردم، تاثیرگذار بوده است، بحث برجام نیز مطرح است که براساس گزارش‌های آژانس انرژی هسته‌ای ایران پایبند به توافقات بوده است.

وی با بیان اینکه ما همواره در ترکیه تلاش می‌کنیم که با همکاران خود در دیگر کشور‌ها ارتباط داشته باشیم، تصریح کرد: ما نیازمند یک اتحادیه پارلمانی کارآمد در منطقه هستیم، تلاش‌ها بر این بود که بر اساس تجارب و دیدگاه با چالش‌های موجود در آسیا مقابله کنیم.

اردوغان با تاکید بر پیش بردن اهداف مجمع توسط ترکیه گفت: ما به دنبال این هستیم تا با به‌کار بردن مکانیزم‌هایی به اهداف خود دست یابیم، با توجه به تحولات منطقه از نمایندگان آسیایی انتظار می‌رود درباره بحث مهاجرت آورگان قدم‌های رو به جلویی بردارند.

وی تصریح کرد: ما نیاز داریم تا در سوریه، عراق و یمن اقدامات سازنده‌ای داشته باشیم و فعالیت‌های نمایندگان در این بین حائز اهمیت است.

رئیس هیئت مجالس آسیایی با قدردانی از مجلس ایران و برگزاری این نشست در اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ ایران اسلامی بیان کرد: جمهوری اسلامی از اعضای فعال این مجمع است و همه ما دیدگاه‌های مشترکی داریم که در این نشست آن‌ها را به اشتراک می‌گذاریم.

وی ادامه داد: در زمان برگزاری نخستین نشست در تهران همواره سعی کردیم چالش‌های سیاسی مختلفی را مطرح کنیم و نقاط مشترکی را برای برطرف آن‌ها بیابیم که اظهارات مختلفی از سوی اعضا مطرح شد.

اردوغان با بیان اینکه اعضا همواره اقدامات قهرآمیز را محکوم کرده‌اند، گفت: هر آنچه باعث از بین رفتن تجارت بین کشور‌ها باشد مورد محکومیت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: این چند سال مباحث مختلفی در رابطه با سیاست‌های مدیریت در این نشست‌ها انجام گرفته و به دنبال این بودیم که راه حل‌هایی برای ارتباط مسالمت‌آمیز بین کشور‌ها پیدا کنیم.

انتهای پیام/س

نشست کمیته سیاسی مجمع مجالس آسیایی در اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار مجلس ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خط لوله ۴۰۰ میلیمتری آب شرب اصفهان در خیابان میر دچار آسیب‌دیدگی شد.

وی افزود: علت این حادثه فرونشست زمین بوده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: عوامل شرکت آب و فاضلاب با اعزام تیم عملیاتی و تجهیزات در حال گود برداری و بازسازی و تعویض خط لوله در مقطع آسیب دیده هستند.

وی گفت: پلیس راهور نیز نسبت به اجرای طرح ترافیکی در محل اقدام کردند. قرار است تا اوایل شب خط ترمیم شود.

کد خبر 6064370

دیگر خبرها

  • اسامی اعضای تیم ملی مچ اندازی مردان ایران برای مسابقات آسیایی ۲۰۲۴ اعلام شد
  • توسعه استان کرمان نیازمند راهبرد‌های اساسی در اتخاذ تصمیمات مطلوب و کلان
  • هلاکت یک تروریست بلندپایه داعش در مرز عراق و سوریه
  • مسئول انتقال تروریست‌ها میان عراق و سوریه کشته شد
  • نشتی خط لوله ۴۰۰ میلیمتری انتقال آب شرب اصفهان به علت نشست زمین
  • ژیمناستیک در ۱۴۰۲، مدال تاریخی در اوج بلاتکلیفی
  • ضرورت ارتقای سطح معنوی و علمی نیروهای انقلاب/ مشکلات مردم مدبرانه از نمایندگان مطالبه شود
  • مجمع برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی شکل گرفته است
  • اقتصاد فرهنگ و هنر یکی از اولویت‌های اصلی وزارت فرهنگ است / هر فعل اقتصادی نیازمند انضمام نگاه فرهنگی است
  • آسیا پیشتاز رشد اقتصادی جهان خواهد بود؟