Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاوه بر ادارات و دستگاه های اجرایی، برنامه های مهمی همزمان با هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت در کرمان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، «زهرا کاظمی»  امروز(چهارشنبه ۵ تیر)در نشست اعلام برنامه های واحد خواهران دستگاه های اجرایی از پویش کتاب«تولد در لس آنجلس» خبر داد و با تصریح به اینکه نجات آخرالزمان در گرو قرآن کریم است؛ افزود: در مرحله اول 1500 جلد از این کتاب توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

فعال فرهنگی استان کرمان با درخواست از ادارات برای جدی گرفتن این پویش و اشاره به اینکه کتاب مذکور را ستاداحیای امر به معروف و بسیج تأئید کردند؛ اظهار داشت: پس با خیال راحت این پویش را در ادارات دنبال کنید.

 

 

کاظمی ادامه داد: پیگیر دعوت برای حضور محمدعرب که سرگذشت او در این کتاب روایت شده به همراه همسرش در کرمان بودیم که بنا به دلایلی نشد و پیگیر حضور سهیلا آرین هستیم.

 

 

 

وی به تقارن دهه کرامت و هفته عفاف و حجاب اشاره کرد و از پیش بینی برنامه هایی به این مناسبت خبر داد و گفت: ایستگاه های «آب، آینه، آفتاب» طی دهه کرامت در پارک ها و چهارراه ها و.. با هدف عرضه و توزیع محصولات فرهنگی، حجاب، مهدویت، به ویژه کتاب تولد در لس آنجلس، جلسه آموزشی و توجیهی فعالین حجاب، دوره طلایه داران حجاب با همکاری مؤسسه خیبر، چله با چلچله ها در گلزار شهدای کرمان برنامه های معنوی و روایتگری در عصر های پنجشنبه خبر داد.

 

 

در این نشست برگزاری 10 برنامه محوری دختران آفتاب در استان، جشن ویژه دختران با همکاری اتحادیه انجمن های دانش آموزی و حضور خادمان آستان قدس، برگزاری جشن های دهه کرامت از 13 تا 23 تیرماه توسط کانون های مساجد اعلام شد.

 

یرگزاری جشن دختران ویژه دختران 12 منطقه حاشیه شهر با همکاری دهیاری های آنان به ظرفیت اولیه 500 نفر، توسط اداره کل تبلیغات اسلامی اعلام شد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت مجلس اوقات فراغت مسجد روزنامه ها روزنامه کانون مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی اردبیل پویش کتابخوانی دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در سال ۱۴۰۳ با حضور علیرضا زاکانی رئیس مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور، حجت الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد امین توکلی زاده رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرها، احسان متولیان دبیرمجمع شهرداران کلانشهرها و شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد مقدس آغاز شد.

در یکصد و نوزدهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرها و مراکز استان‌ها که به مدت ۲ روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است مهمترین برنامه‌های پیش بینی شده از سوی شهرداران کلان شهرها و مراکز استان‌های کشور در دهه کرامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور در این نشست با اشاره به کاستی‌های گذشته در بحث گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر اظهار کرد: جشن میلاد کریمه اهل بیت سلام‌الله علیها تنها منحصر به یک یا نهایتاً دو روز از دهه کرامت بوده و ما برای تکریم مقام والای خواهر مکرم حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) باید به تدابیر و برنامه‌های جدید برسیم.

توکلی‌زاده افزود: یکی از این تدابیر می‌تواند اجرای برنامه‌های جمعی و جشن‌های شاد دخترانه از چند روز مانده به روز میلاد حضرت معصومه (س) باشد.

وی گفت: طراحی پویش مناسب با قشرهای مختلف مخاطب میلاد حضرت معصومه سلام‌الله علیها به ویژه دانش‌آموزان دختر از ضرورت‌های تدوین برنامه مناسب برای گرامیداشت روز دختر است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور در ادامه افزود: در ادامه برنامه‌های دهه کرامت و با توجه به اوج پیدا کردن ویژه برنامه‌های گرامیداشت این دهه، دلدادگان و عاشقان حضرت رضا علیه‌السلام با شور و نشاط بیشتری جشن‌های مردمی و خودجوش را برپا می‌کنند و ما نیز با همه ظرفیت‌های مردمی همراه می‌شویم تا جشن‌های این دهه با وسعت و شادمانی و نشاط بیشتری برگزار شود.

توکلی زاده اظهار کرد: کارهای مهمی در راستای تعمیق بیشتر عشق و ارادت مردم نسبت به حضرت ثامن‌الائمه علیه‌السلام از سوی خادمان آن حضرت در مسئولیت‌های مختلف صورت پذیرفته که اعزام زائراولی‌ها، پوشش درمانی و کمک‌رسانی به بیماران خاص، آزادسازی زندانیان، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان از جمله آن کارهاست و می‌بایست به این نوع برنامه‌ها بیشتر پرداخت.

وی در پایان گفت: در حال برگزاری جلسات مختلف با فعالان فرهنگی و اجتماعی هستیم تا بهتر از سال‌های گذشته جشن‌های دهه کرامت را برگزار کنیم و پس از تجمیع و نهایی سازی تصمیمات ان‌شاءالله برنامه‌ها را به سمع و نظر مردم عزیز خواهیم رساند.

کد خبر 6082156

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • آغاز برنامه‌ها برای برگزاری جشن‌های دهه کرامت در کشور
  • ون‌ها و زن‌ها؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • تعداد ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان برگزار شد
  • تشکیل باشگاه کتابخوانی در ۱۲ باب از کتابخانه‌های کانون مساجد زنجان
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • کیفیت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران را بالا ببریم
  • بسیاری از مردم هر سال منتظر برگزاری نمایشگاه کتاب تهران هستند