Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ غلامرضا عباس‌پاشا در جمع خبرنگاران با اشاره به تغییر ساعت اداری در فصل تابستان اظهار داشت: در حال حاضر فرآیند این طرح در حال انجام است و چنانچه به جمع‌بندی برسند ساعت کاری ادارات از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تغییر خواهد کرد.

وی با اشاره به نامه وزیر کشور به معاون اول رئیس‌جمهور افزود: قرار است این موضوع در جلسه هیئت دولت مطرح شود و با توجه به اینکه پیک مصرف که از ساعت ۱۳ تا ۱۶ است قطعاً این تغییر ساعت ادارات می‌تواند تأثیرگذار باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران همچنین ادامه داد: مدیریت مصرف از یک ماه گذشته در ادارات سطح استان با توجه به مصوبه شورای اداری آغاز شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تغییر ساعت اداری صرفاً مربوط به شهر تهران است و در شهرستان‌ها این موضوع متفاوت است و همان‌طور که پیش از این نیز اعلام شده باید هماهنگی لازم بین وزارتخانه‌ها و وزارت کشور صورت گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت ساعت کار وزارتخانه وزیر کشور هیئت دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت

­

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: برای بهبود عملکرد تقاطع‌ها، نوسازی و بهینه‌سازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی شهر تهران آغاز شده است.

حمید برادران افزود: در مرحله اول کابینت جدید چراغ راهنمایی در تقاطع بهبودی - ستارخان نصب شده است که علاوه بر افزایش کیفیت، مواردی از جمله حذف و ساده سازی برخی تجهیزات منصوبه، تغییر ریل‌بندی برای نظم‌دهی به کابل‌ها، تغییر و بهینه‌سازی کلید پلیس از آنالوگ به دیجیتال، ثابت کردن و گرفتن لرزش کنترل کننده به آن اضافه شده است.

سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: کنترل کننده‌های هوشمند چراغ راهنمایی در بیش از ۵۲۰ تقاطع نصب شده است که به دلایل مختلف از جمله برخورد وسایل نقلیه، تخریب و استفاده مستمر فرسوده شده و از طرفی نیز در این سال‌ها از قافلۀ تکنولوژی عقب مانده و تغییر چندانی نداشته‌اند.

دیگر خبرها

  • کارمندان دولت حتما بخوانند/ ساعت کاری ادارات از این تاریخ تغییر می‌کند؟
  • ۵۰درصد مالیات‌ ها را این افراد پرداخت می‌ کنند!
  • هوای تهران در مدار سلامت
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • تغییر ساعت کار ادارات باید در هیئت دولت تصویب شود
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • ساعات کاری ادارات تغییر می کند
  • ساعت کاری ادارات از خرداد تغییر می‌کند؟/ توضیح این مقام دولتی را بخوانید
  • تغییر ساعات کاری تابستانه فعلا منتفی شد
  • ماجرای تغییر ساعات کاری از خرداد منتفی شد؟