Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@10:38:27 GMT

عمان در فلسطین سفارت خواهد داشت

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۸۵۱

وزارت خارجه عمان از تصمیم خود برای افتتاح سفارت این کشور در فلسطین خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت خارجه عمان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به منظور تداوم حمایت خود از ملت برادر فلسطین، مقامات این کشور تصمیم گرفته‌اند تا یک مرکز دیپلماتیک جدید در سطح سفارت در فلسطین افتتاح کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، هیئتی از وزارت خارجه عمان به منظور آغاز اقدامات لازم برای افتتاح سفارت این کشور در فلسطین به رام الله سفر خواهد کرد.

وزارت خارجه عمان متن کامل بیانیه خود را در توییتر منتشر کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عمان فلسطين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است

به گزارش قدس آنلاین، «سید بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان درباره تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • استقبال سفارت از ورود اولین عمره‌گزاران ایرانی به مدینه
  • موضع‌گیری موریتانی و مصر درباره غزه
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه
  • احضار سفرای چند کشور توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی | دلیل احضار چیست؟
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان درباره تحولات منطقه
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان
  • قدردانی رام‌الله از جمهوری بربادوس، برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین