Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جمالی، رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف به اتمام رسید.

وی افزود: این دور از مسابقات در شهر همدان، 29 و 30 خرداد ماه سال جاری با رقابت 90 نفر از بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان و دعا خوانی به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره قرآنی اوقاف استان اضافه کرد: مرحله استانی چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، ۲۱ تیر ماه سال جاری برای اولین بار در یک روز و در ۴ سالن مجزا در محل تالار قرآن همدان برگزار خواهد شد.

جمالی با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم هر رشته در دو بخش خواهران و برادران به مسابقات استانی راه خواهند یافت گفت: مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن اوقاف با رقابت 220 نفر و با حضور ۱۸ نفر از داوران مجرب استانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ۳۰ نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مسابقات کشوری راه خواهند یافت بیان کرد: مسابقات کشوری در دو بخش مقدماتی و نهایی در دو بازه زمانی 10 تا 31 مرداد ماه و مهر ماه سال جاری به ترتیب در شهر مقدس قم و اصفهان برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان مسابقات قرآن اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان با استقبال فرهنگیان شهرستان پلدشت در محل کانون شهید علیپور برگزار شد.

 معاونت پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت: مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان (مرحله شهرستانی) با شرکت فرهنگیان علاقمند در چهار رشته قرائت قرآن، نهج البلاغه، روش تدریس احکام و تفسیر قرآن برگزار شد.

کاظم زاده خاطر نشان کرد : در اسفندماه سال گذشته نیز چهل و دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی با شرکت ۳۳۰۰ نفر از دانش آموزان برگزار شده بود که به لحاظ تعداد نفرات ثبت نام کننده، مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت در رتبه اول استان قرار گرفت.

معاون پرورشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان پلدشت گفت :نفرات برگزیده مرحله شهرستانی به مسابقات استانی راه پیدا خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله استانی مسابقات ورزشی دانش آموزان
  • راهپیمایی همدانی ها در حمایت از عملیات «وعده صادق»
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآنی طرح قدس در سمای نورآباد ممسنی
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان در پلدشت
  • فریدونکنار؛ میزبان مرحله استانی جام شهید عجمیان
  • راه یابی ۵ ملی‌پوش تیراندازی کشورمان به مرحله مقدماتی تفنگ سه وضعیت
  • جزییات بودجه شهرداری همدان در دسترس مردم قرار گرفت
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • امروز و فردا، ثبت نام جامانده‌های مرحله دوم آزمون سراسری