Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کردستان، کژوان ضیاءالدینی، عضو هيئت علمي و مدير گروه موسيقي دانشگاه كردستان، دبیر علمی نهمین جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت شد.
ضیاءالدینی داوری هفتمین جشنواره بین‌المللی دف نوای رحمت را نیز در کارنامه حرفه‌ای خود داراست.
کژوان ضیاءالدینی متولد سال ۱۳۶۷ در سنندج، عضو هيئت علمي و مدير گروه موسيقي دانشگاه كردستان، فارغ‌التحصیل دوره‌ی کارشناسی ارشد نوازندگی موسیقی ایرانی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران (۱۳۹۲) و فارغ‌التحصیل دوره‌ی کارشناسی نوازندگی موسیقی ایرانی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران (۱۳۹۰) می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن کسب عناوین برتر در جشنواره‌های مختلف داخلی سابقه تدریس در دانشگاه‌های کشور را دارد.
از جمله فعالیت های این هنرمند می توان به نگارش كتاب «مفهوم بند در موسيقي كردهاي مكريان»، انجام طرح پژوهشی با عنوان «موسیقی کردهای مکریان» به سفارش حوزه‌ی هنری استان کردستان (۱۳۹۲)، نگارش مقالات متعدد علمي و پژوهشي اشاره کرد.
نهمین جشنواره بین‌المللی «دف نوای رحمت» در چهار بخش بین‌الملل، سراسری، جنبی و ویژه 22 تا 24 مردادماه در سنندج برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کردستان فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سلیمان عباسی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی با بیان اینکه  نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود. اظهار کرد: دانشجویان متقاضی جهت ثبت نام وام شهریه دانشجویی تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند درخواست خود را در سامانه پکپارچه صندوق رفاه دانشجویان به نشانی https://refah.swf.ir ثبت کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: متقاضیان دریافت وام شهریه دانشجویی پس از ثبت درخواست خود و تایید نهایی مرکز آموزش علمی کاربردی و واحد استانی، مدارک لازم را جهت تشکیل پرونده و اخذ وام شهریه به مرکز آموزش محل تحصیل خود ارائه کنند.

گفتنیر است؛ مبلغ وام شهریه به ازای هر نیم سال تحصیلی ۳۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی دوسالانه ترویج نجوم ادیب تمدید شد
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • کنفرانس بین‌المللی آبزی پروری نوآورانه با حضور پژوهشگران جهانی در گرگان
  • اختتامیه مدیحه‌سرایی و چاووشی‌خوانی روستایی رضوی در دشتستان بوشهر
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • زمان نام‌نویسی وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • (تصاویر) همه چیز درباره مراسم «هزار دف» کردستان در ۱۴۰۳
  • زمان ثبت نام وام شهریه دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اعلام شد
  • اجتماع وعده صادق با نوای حیدر حیدر در حرم رضوی+ تصاویر