Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی در دیدار با خانواده شهید حجت مهاجر با بیان این که دیدار مدیران با خانواده شهدا در زنده نگهداشتن یاد شهدا موثر بوده و موجب تجدید خاطره و تقویت روحیه مدیران خواهد شد، اظهارداشت: نظام جمهوری اسلامی، مدیران و جامعه خود را مدیون شهدا و خانواده های آنان می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که زنده نگهداشتن یاد شهدا موجب آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ ایثار و شهادت خواهد شد، افزود: تداوم فرهنگ غنی و بلند شهادت در گرو آشنایی نسل های جوانان با زندگی و شخصیت شهدای گرانقدر است.

 رحیمی، همچنین در دیدار با خانواده جانباز نخاعی علی صبوری با بیان این که جانبازان شهدای زنده و یادگاران دفاع مقدس هستند، گفت: جانبازان در طول سال های متمادی پس از دفاع مقدس هر روز با دردهای ناشی از مجروحیت روبرو هستند و با استقامت بر مسیر روشن خود ایستادگی می کنند.

استاندار فارس دیدار جانبازان را درس آموز و موجب تقویت روحیه مدیران دانست و گفت: خود را مدیون زحمات و جانفشانی های جانبازان می دانیم و تلاش می کنیم مشکلات کشور کمترین اثر منفی را بر زندگی جانبازان عزیز کشورمان داشته باشد.
انتهای پیام/م

دلجوئی استاندار فارس از خانواده شهدا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری شهدا دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا

وجود متکدیان در آرامستان بهشت زهرا موجب گشته تا خانواده‌های داغدیده آرامش خودشان را برای چند ساعتی که بر سر مزار عزیزانشان حاضر می شوند از دست بدهند. این موضوع موجب گلایه مندی شهروندان تهرانی شده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست جمع آوری آنها را از بهشت زهرا کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام، خواهش میکنم در جمع آوری متکدیان بهشت زهرا که اغلب اتباع، زن، بچه و نوجوان هستند جدیت به خرج دهید. بر سر مزار عزیزانمان اندکی آرامش نداریم و مرتب به صورت جداگانه با پاشیدن مقداری گندم درخواست پول می‌کنند و از گرفتن خیرات هم امتناع می‌کنند و تا پولی به آنها پرداخت نکنیم محل را ترک نمی‌کنند و اغلب مزاحمت برای خانواده‌هایی بر سر مزار در حال خواندن دعا و درد دل هستند ایجاد می‌کنند. لطفا عاجزانه این معضل متکدیان را رفع کنید.

منبع: سمیه هوشمند - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • غبارروبی مرقد شهدای گمنام در پردیس دانشگاه
  • پیشرفت‌های نیروهای مسلح، موجب اقتدار است/تعیین دو استاندار
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • دیدار استاندار چهارمحال و بختیاری با خانواده فرمانده جانباز مرحوم حاج محمد کیانی
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیرو‌های مسلح
  • جزییات افزایش حقوق خانواده شهدا و جانبازان نیروهای مسلح
  • پیروزی‌های جمهوری اسلامی مرهون استقامت جانبازان است