Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار ایلام گفت: خدمات ارزنده سپاه پاسداران و بسیج در امداد رسانی و بازسازی مناطق سیل زده استان  موجب دلگرمی و اعتماد مردم به نظام شده است. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز در مراسم افتتاحیه پل وحدت آباد شهرستان دره‌شهر اظهار داشت: تلاش های ارزشمند سپاه درمراحل مختلف امداد رسانی وبازسازی مناطق سیل زده استان قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پل بخش سیل‌زده "وحدت‌آباد" دره‌شهر به بهره‌برداری رسیدفوتبال جهان| داوید سیلوا: پایان فصل بعد از منچسترسیتی می‌روم/ مقصد بعدی‌‌ام؟ همسرم برایم تصمیم می‌گیردگلستان| 4200 واحدمسکونی سیل‌زدگان گنبدی تعمیر می‌شود

استاندار ایلام گفت: امروز باحضور فرمانده هوافضای سپاه و فرمانده قرارگاه خاتم با افتتاح پل ماژین یکی ازموانع اصلی بر سر راه این منطقه برداشته می شود.

وی با اشاره به اینکه  مشکلات مناطق سیل زده استان ایلام یکی پس از دیگری رفع می شود گفت:  خدمات ارزنده سپاه پاسداران و بسیج در امداد رسانی و همچنین بازسازی مناطق سیل زده استان؛  موجب دلگرمی و اعتماد مردم به نظام شده است.

استاندار ایلام در ادامه انتظار برای حضور مقتدرانه و جهادی سپاه برای برنامه‌های اربعین 98 را خواستار شد و افزود: حضور سپاه در تمام برنامه‌ها حضوری مستمر و اثرگذار بوده و در اربعین 98 نیز این حضور مورد انتظار است.

وی اجرای برنامه یادواره 3 هزارشهید ایلام را نیز از برنامه‌هایی است که امسال در ایلام برگزار و انتظار بر حضور فعال آن توسط سپاه پاسداران است.

انتهای پیام/ ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • عملیات وعده صادق تمام معادلات دنیا را تغییر داد
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • دانشگاهیان با ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان موجب خودکفایی کشور می‌شوند
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • تقویت بنیه علمی دانشگاه‌ها با راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان