Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@20:30:24 GMT

قیمت امروز خودرو‌های داخلی در بازار

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۶۹۴۶

قیمت امروز خودرو‌های داخلی در بازار

براساس مشاهدات میدانی، بازار خودروهای داخلی امروز هم با کاهش قیمت همراه بود. ناطقان: براساس مشاهدات میدانی، بازار خودروهای داخلی امروز هم ( چهارشنبه، ۵ تیر) با کاهش قیمت همراه بود.
 
امروز در بازار خودرو ۵ محصول ایران خودرو شامل سمند EF۷ با یک میلیون تومان کاهش به مبلغ ۸۸ میلیون تومان، پژو ۲۰۷. دنده‌ای (تیپ ۱) با ۲ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۱۲۶ میلیون تومان، هایما اس ۵ توربو با ۸ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۲۷۲ میلیون تومان، هایما اس ۷ توربو (S۷) با ۴ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۲۹۲ میلیون تومان، پژو ۲۰۷ اتوماتیک با ۴ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۱۶۵ میلیون تومان، پژو پارس اتوماتیک با ۳ میلیون تومان کاهش به مبلغ ۱۴۴ میلیون تومان و سمند LX با مبلغ ۸۵ میلیون تومان خرید و فروش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
قیمت برخی محصولات سایپا نیز با کاهش همراه بوده است. سایپا ۱۵۱ با مبلغ ۴۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تیبا (تنوع رنگ) با مبلغ ۵۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، کیا سراتو ۲۰۰۰ - اتوماتیک با مبلغ ۳۰۷ میلیون تومان، سایپا ۱۳۱ (تنوع رنگ) با مبلغ ۴۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، چانگان CS۳۵ با مبلغ ۱۸۳ میلیون تومان و سیتروئن C۳ (گرمکن صندلی) با مبلغ ۳۷۷ میلیون تومان معامله شد.


 

منبع: باشگاه خبرنگاران برچسب ها: خودروهای داخلی ، بازار ، قیمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: خودروهای داخلی بازار قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳

امروز قیمت رانا در بازار کاهش یافت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس رانا پلاس ارتقا یافته مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۶۵ میلیون تومان شد.

مدل ۱۴۰۲ این خودرو نیز با کاهش ۱۰ میلیونی ۶۳۵ میلیون تومان شد. قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار خودرو ۶۲۵ میلیون تومان شد که افت ۱۰ میلیونی دارد.

همچنین قیمت رانا پلاس پانورامای ارتقا یاتفه در بازار خودرو ۷۲۰ میلیون تومان شد که نسبت به روز دوشنبه کاهش ۱۰ میلیونی دارد.

قیمت رانا پلاس پانورامای ۱۴۰۲ نیز ۱۰ میلیون تومان ارزان شد و به ۶۶۵ میلیون تومان رسید.

بر اساس قیمت کارخانه‌ای محصولات ایران خودرو در آبان ماه رانا پلاس ارتقا یافته ۴۳۴ میلیون تومان است قیمت رانا پلاس هم در نمایندگی ۳۲۲ میلیون تومان است و ایران خودرو مبلغ فروش رانا پلاس پانوراما را ۳۴۳ میلیون تومان مشخص کرده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع رانا در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • چرا مونتاژکاران هر شش ماه قیمت را بالا میبرند، اما خودروسازان داخلی نه
  • قیمت جدید رنو ساندرو در بازار
  • جنجال‌ها بر سر افزایش قیمت پژو پارس؛ حق با چه کسی است؟
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت خودرو امروز ۳۰ فروردین + جدول
  • قیمت رانا در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش جزیی قیمت‌ها در بازار
  • قیمت خودرو امروز ۲۹ فروردین + جدول