Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ رضا اصلانی فر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی این شهرستان در حین گشت زنی و کنترل خودورهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس در یکی از محورهای مواصلاتی مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی مأموران پلیس از این اتوبوس، تعداد ۴۸۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش تقریبی ۳۰ میلیون تومان کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: یک نفر نیز در این ارتباط دستگیر و به همراه پرونده تحویل دستگاه قضائی شد.

وی با بیان اینکه برخورد با سودجویان و قاچاق کالا از اولویت‌های پلیس است افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان شرقی قرار داشته و به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی جنوب این استان، قاچاقچیان اغلب محورهای این شهرستان را برای انتقال کالای قاچاق و مواد مخدر انتخاب می‌کنند.

۳۰۷۷/‌۷۴۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراغه کالای قاچاق انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران گفت : در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه گروهی از قاچاقچیان قصد انتقال یک محموله قاچاق مواد محترقه از مرز‌های غربی استان به مقصد استان‌های جنوبی توسط یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ را دارند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا پس از انجام هماهنگی‌های قضایی باتوجه به اشراف اطلاعاتی کارکنان پلیس امنیت اقتصادی، دو اکیپ از مأموران در مسیر حرکت محموله قاچاق مستقر و پس از ساعاتی پایش خودرو‌های عبوری، خودرو حامل قاچاق را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ضمن اشاره به بی‌توجهی راننده خودرو قاچاق به هشدار‌های پلیسی به‌منظور توقف خودرو تصریح کرد: سرانجام پس از مدتی تعقیب وگریز، با اقدام قاطع و حرفه‌ای مأموران خودرو حامل قاچاق در یکی از مناطق روستایی متوقف شد.

وی با اشاره به کشف تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه خارجی قاچاق از خودرو مذکور، خاطرنشان کرد: ارزش این محموله ۱۰ میلیاردریال تعیین شده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در لرستان
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف ۹۶ دستگاه خودرو متخلف در محورهای مواصلاتی لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • کشف محموله ۷۲۹ هزار و ۶۰۰ عدد مواد محترقه قاچاق
  • محموله شیرآلات قاچاق در «دیلم» توقیف شد
  • محموله میلیاردی قاچاق در گناوه کشف شد