Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر خارجه کشورمان درگذشت دکتر صفاری، از دپیلمات‌های وزارت خارجه و نماینده مردم نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا، متن پیام محمد جواد ظریف بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت همکار گرانقدر وزارت امور خارجه و نماینده مردم شریف نطنز و بادرود در مجلس شورای اسلامی موجب تاثر و تالم عمیق اینجانب و همکاران ایشان در وزارت امور خارجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم دکتر صفاری از دیپلمات ها و سفرای خدوم، پرتلاش و موفق دستگاه دیپلماسی بودند که در دوران خدمت در وزارت امور خارجه منشأ خدمات و تلاش های بسیاری در حوزه سیاست خارجی شدند.

این ضایعه غم انگیز را به خانواده آن مرحوم، مردم حوزه انتخابیه و همچنین همکاران ایشان در مجلس شورای اسلامی و وزارت امور خارجه تسلیت می گویم و از درگاه خداوند سبحان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می نمایم.

محمدجواد ظریف
وزیر امور خارجه

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد جواد ظريف پيام تسليت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 16 محمدجواد ظریف وزیر خارجه سابق کشورمان گفت: به اصرار آقای ولایتی سفیر و معاون وزیر شدم؛ من نمی خواستم از مادرم جدا شوم و سفیر شوم. به ایران که برگشتم منشی هایی که برای من گذاشته بودند همه از حراست بودند؛ می خواستند مرا زیر نظر داشته باشند! روزی یکی از منشی های من که بچه خوبی هم هست، گفت: «تشریف نمی برید نماز جماعت؟ به مصلحت است که بروید.» گفتم: اتفاقا چون به مصلحت است نمی روم و در اتاق خودم نماز می خوانم. این نگرش های من است و نمی گویم قطعا درست است چرا که ممکن است کاملا هم نادرست باشند. حرف‌های کامل ظریف را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • پاک مهر: تورم در حوزه دارو و درمان نباید بر گرده مردم قرار گیرد + فیلم
  • توضیحات ظریف درباره کتاب خاطرات دوران وزارت خارجه: نامش را از حافظ گرفتم
  • توضیحات ظریف درباره خاطرات دوران وزارت خارجه
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • فیلم| روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • (ویدیو) روایت‌ ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • (ویدیو) روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • سخنگوی وزارت امور خارجه عنوان کرد؛ تصویب قطعنامه آتش بس در غزه گامی مثبت اما ناکافی
  • روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • استقبال عربستان، مصر و تشکیلات خودگردان از قطعنامه آتش‌بس در غزه