Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری گفت: ویژه برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در سراسر استان برگزار می‌شود. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، علی گرجی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهارداشت: در هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و در راستای آشکار کردن نفاق و دروغ‌گویی قدرت‌های استکباری و به منظور بهره‌برداری از ظرفیت حادثه هفتم تیر و شهدای گلگون کفن این فاجعه غم‌بار به ویژه شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و شهید دیارمان شهید رحمان استکی در مسجد جامع شهرکرد همزمان با نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اجرای وژه برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی افزود: پنج‌شنبه ششم تیر همایش حقوق بشر آمریکایی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی با سخنرانی دکتر صفار هرندی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: ویژه‌برنامه حقوق بشر آمریکایی و دشمنی با تفکر انقلابی و ارکان نظام اسلامی نیز روز شنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلای بقیه الله بروجن برگزار می‌شود.

گرجی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه « 17 هزار شهید ترور، سند حقانیت و مظلومیت انقلاب‌اسلامی» فردا رأس ساعت 11:00، مصلی نماز جمعه فارسان و ویژه برنامه ایران اسلامی،آماج کینه و خصومت نظام سلطه و ایادی آن روز جمعه در مسجد جامع بن برگزار می‌شود.

وزیر حقوق بشر پاکستان: سیاستمدارانی که اسلام‌آباد را به دام FATF انداختند باید مجازات شوندمسابقه «آثار ادبی» با عنوان «افشای حقوق بشر آمریکایی» در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شودلاریجانی:نماینده کشورهای اسلامی در تألیف اسناد حقوق بشری سازمان ملل یک مسیحی بود

وی گفت: ویژه برنامه حقوق بشر اسلامی، سند زیست کریمانه و متعالی بشریت نیز فردا همزمان با نماز مغرب و عشاء، مسجد جامع سامان و برنامه 17 هزار شهید ترور، قربانیان خشونت تروریسم بین الملل روز یکشنبه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد محله آخوند لردگان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال وبختیاری تصریح کرد: ویژه برنامه معرفی چهره نفاق و سازمان تروریستی منافقان به عنوان ابزار دست استکبار جهانی نیز روز جمعه همزمان با نماز مغرب و عشاء، مسجد جامع چلگردو برنامه گروه‌های تروریستی و جنایات سازمان‌یافته، زاییده استراتژی آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل روز دوشنبه دهم تیرماه ساعت 11:00 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اردل برگزار می‌شود.

گرجی ادامه داد: همچنین ویژه برنامه تبیین اندیشه و معرفی سیره و خصوصیات اخلاقی شهدای هفتم تیر فردا همزمان با نماز مغرب و عشاء، مسجد قمربنی‌هاشم(ع) گهرو و مسجد جامع ناغان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ ع

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدامین توکلی‌زاده امروز در صحن شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری پویش «تهران دوست داشتنی در پایتخت»، برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران را در نوروز و ماه رمضان امسال تشریح کرد که چکیده آن را در زیر می‌خوانید:

*پویش روزه اولی ها سال دوم خود را پشت سر گذاشت. سال قبل ۳۰هزار نفر در این پویش شرکت کردند و امسال در سطح مناطق و ورزشگاه آزادی این پویش برگزار شد.

*۵میلیون افطاری ساده با همکاری هیئت‌ها، مساجد و مدارس داده شد، پویش مهربانی نیز در همین روزها برنامه ریزی و اجرا شد.

*همچنین جشن نوروز از میدان هفت تیر آغاز و به بوستان لاله ختم می‌شد، امسال کارناوال‌ها و تعداد هنرمندان با افزایش همراه بود. یکی از توفیقات این دوره مدیریت شهری این بود که یک گام در حوزه الگوسازی نشاط آفرینی جلوتر رفتیم. امروز به همت هنرمندان و ایده پردازان به الگوی شادی متناسب با مبانی خود رسیده ایم و مخاطب آن خانواده است. به طوری که دو سال است که جشن هایی همچون جشن غدیر، امام رضایی ها و امام حسنی ها را برگزار و فضای شادی خانوادگی را تجربه می کنیم.

* نشان دادیم با ظرفیت های ملی و مذهبی خود توان الگوسازی در جشن و شادی را داریم. «شهر شهدا» نیز برنامه دیگری بود که همزمان با کنگره ملی ۲۴ هزار شهید تهران برگزار شد که سعی بر این داشت تا هویت انقلابی تهران را به نمایش بگذارد. به طوری که به مدت دو ماه همکاران ما در فرهنگسرای خاوران مستقر شدند و برنامه ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه یافت.

*همچنین جشنواره بهار قرآن نیز در برج میلاد برگزار شد،سازمان بهشت زهرا (س) هم در این ایام مشغول خدمات رسانی به شهروندان بود. در مجموع جشنواره های متنوعی در مدت اخیر برگزار شد تا فضایی برای خانواده‌ها با سلایق مختلف فراهم شود که در این راستا بیش از ۵۰۰ هزار نفر از برنامه شهر رمضان استقبال کردند. بزرگترین مراسم احیا در مشهد مقدس و پس از آن بهشت زهرا(س) تهران است که امسال بیش از ۵۰۰ هزار شهروند در این فضا شب های قدر را پشت سرگذاشتند. تدارک ویژه ای دیده شد تا از شهروندان استقبال خوبی صورت بگیرد.

* در کنار این برنامه‌ها، اراضی عباس آباد مراسم افطاری ساده در پل طبیعت برگزار شد، جشنواره های متنوعی در این فضا پیش بینی شد که بیش از ۲ میلیون گردشگر از اراضی عباس آباد بازدید کردند.

* یکی از اتفاقات خوب امسال در بازنمایی و تولیدات هوش مصنوعی در نمایشگاه قرآن در بوستان لاله، تصویر مبارزه با استکبار توسط نوجوانان تولید شد و سعی بر این بود که از ابزار هوشمند استفاده شود. بیش از ۳۵ هزار نفر در این رویداد مشارکت کردند. ۲۴۴ هزار نفر نیز در پویش قرآنی شرکت کردند و ۱۹ هزار محفل قرآنی در سطح شهر برگزار شد.

* با وجود اینکه تلاش دشمن برای اینکه تقارن روز ۱۳ فروردین و شهادت حضرت علی (ع) را به چالشی تبدیل کنند، هیچ اتفاقی در سطح شهر نیفتاد، مردم نشان دادند که با دشمن همراهی نمی کنند و اقامه عزای روز شهادت حضرت علی (ع) انجام شد.

* «افطارخونه» پدیده ای جدید بود که با همکاری جبهه انقلاب در بلوار کشاورز و بوستان لاله فضایی متفاوت را رقم زد و موکب ها در این راستا پای کار آمدند. همچنین جشن امام حسنی‌ها و رونمایی از کیک ۲ تنی برگزار شد.

* برگزاری پویش لشکر قدس در روز قدس را داشتیم که باید بگویم میزان حضور مردم در راهپیمایی روز قدس نسبت به سال‌های قبل با ۴۰ درصد رشد روبه رو بود.یکی از ایرادات این بود که پس از برگزاری نماز عید فطر جشنی برگزار نمی شد، گفت: به پیش بینی ستاد نماز جمعه، ۴۰۰ موکب مردمی و مساجد و هیئت ها پای کار آمدند و موکب های ورزشی، فرهنگی و مشاوره در محل اقامه نماز مستقر شدند تا جشن روز عید فطر در این راستا برگزار شود.

*۳۰ هزار نوجوان در اردوی پیش از برگزاری نماز عید فطر در مساجد شرکت کردند. مجموع اقدامات شهروندی از جمله تولید موشن و پوستر با محتوای دینی و فرهنگی و همچنین تولید عروسک ها و شکل گیری باغ عروسک ها در سطح شهر در این ایام صورت گرفت.

کد خبر 846614 برچسب‌ها شهردارى تهران تور- گردشگری

دیگر خبرها

  • شب شعر «به یاد کمال» با حضور شاعران کشوری در منطقه ۳ اصفهان
  • اتفاق جدید در پویش‌ و جشن های نوروز و رمضان امسال | وقتی جشن‌های شهری با محوریت کودکان و نوجوانان برگزار می شود
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • تور اصفهان‌گردی ویژه هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۴ برگزار می‌شود
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • تاکید استاندار همدان بر بهبود وضعیت نمازخانه‌‌ مدارس
  • نواخته شدن زنگ سلامت درمدارس چهارمحال وبختیاری
  • هزار دانش‌آموز پسر البرزی بهار تکلیف خود را جشن گرفتند