Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، مقام‌های پیونگ‌یانگ و واشنگتن مشغول «گفت‌وگوهایی در پشت درهای بسته» درباره برگزاری سومین نشست میان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «کیم جونگ‌اون» رهبر کره شمالی، هستند. این خبر را «مون جائه-این»، رئیس‌جمهوری کره جنوبی اعلام کرد. 

روز گذشته -سه‌شنبه- مون در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره احتمال دیدار دوباره رهبران دو کشور گفت که ترامپ و کیم «هیچ‌گاه برای دیدار ابراز بی‌میلی نکرده‌اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین گفت که به نظر او نشست هانوی یک شکست نبود. او گفت که به نظرش در این دیدار دو طرف توانستند درک بهتری نسبت به یکدیگر داشته باشند و «هرچه در چنته دارند را روی میز مذاکره بگذارند.»

مون گفت: «موفقیت در خلع تسلیحات هسته‌ای و رسیدن به صلح در شبه‌جزیره کره با یک یا دو نشست به دست نمی‌آید. دو طرف به‌خوبی از اهمیت گفت‌وگوها آگاهند.»

مون درباره این‌که آیا مقام‌های آمریکا و کره شمالی با یکدیگر مستقیما دیدار داشته‌اند یا آن‌که مکان وقوع این جلسه کجا بوده سخنی به میان نیاورد. 

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کیم جونگ اون دونالد ترامپ آمریکا و کره شمالی مون جائه این

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح

دو مقام آمریکایی از نشست مجازی سطح بالا میان مقام‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی درباره عملیات احتمالی این رژیم در رفح خبر دادند.

به گزارش مشرق، مقامات آمریکایی گفتند که دولت بایدن همچنان نگران است که تهاجم رژیم صهیونیستی به رفح منجر به تلفات گسترده غیرنظامیان شود.

مقامات به صراحت گزارش‌ها مبنی بر چراغ سبز دولت بایدن برای انجام عملیات در رفح در صورتی که تل‌آویو از حمله به ایران خودداری کند، رد کردند.

این دومین جلسه از این قبیل در هفته‌های اخیر خواهد بود.

براساس گزارش آکسیوس، طرف آمریکایی در این نشست مجازی توسط جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی کاخ سفید رهبری خواهد شد ران درمر، وزیر امور استراتژیک و تزاپی هانگبی، مشاور امنیت ملی، ریاست طرف اسرائیلی را بر عهده خواهند داشت.

کاخ سفید از اظهار نظر خودداری کرد. مقامات آمریکایی گفتند که طی چند هفته گذشته، چندین گروه کاری سطح پایین به طور مجازی برای بحث در مورد طرح‌های عملیاتی رژیم صهیونیستی در رفح و پیشنهادات بشردوستانه تشکیل جلسه داده‌اند.

یک مقام آمریکایی گفت: برنامه‌های ارائه شده توسط ارتش اسرائیل در گروه‌های کاری شامل عملیات تدریجی و آهسته در محله‌های خاص رفح است که از قبل تخلیه می‌شوند - به جای تهاجم همه جانبه به کل شهر.

رفح تنها مکان نسبتا امنی است که حداقل ۱.۴ میلیون غیرنظامی آواره فلسطینی را در خود جای داده است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • خودسوزی یک مرد خارج در نزدیکی محل برگزاری دادگاه ترامپ در نیویورک
  • امضای توافق‌نامه اقتصادی و فرهنگی میان کره شمالی و بلاروس 
  • تجدید پیمان با آرمان شهدا
  • دومین جلسه مجازی آمریکا و اسرائیل درباره حمله به رفح
  • نشست مجازی مقام‌های آمریکایی و صهیونیست درباره حمله به رفح
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • برگزاری سومین جشنواره ملی زیبایی شتر در انبارالوم
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • رزمایش کره‌جنوبی در نزدیکی مرز کره‌شمالی