Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، بحث تخلف در فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بولس چند وقتی است که از سوی چند تن از پیکشسوتان و دست اندرکاران این رشته‌های ورزشی مطرح می‌شود و در گفتگو با رسانه‌های مختلف گوشه‌هایی از آن عنوان شده است. عباس صاحب‌الزمانی یکی از پیشکسوتان اسنوکر در گفتگو با ایلنا به بخشی از این موارد اشاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است که صحت و سقم ادعاهای این عزیزان بر عهده خودشان است و خبرگزاری ایلنا هم حق پاسخگویی برای ریاست فدراسیون بیلیارد، بولینگ و بونس قائل است:

 

فکر می‌کنم آقای اسکندی آقازاده و نورچشمی است

من با آقای اسکندری ملاقات داشتم که ایشان خیلی راحت به بنده گفت من از این بحران عبور می‌کنم. اما من نمی‌دانم؛ به گفته‌ی ایشان یعنی دستگاه‌های نظارتی ما مشکل دارند؟ (که البته قطعا چنین نیست و امریست محال)، یا ایشان خیلی کارشان برو دارد. مثلا آقای داورزنی بیایند و بگویند که ایشان آقازاده یا نورچشمی هستند خب ما می‌دانیم که تکلیف چیست. ما نمی‌خواهیم مسائلی پیش بیاید که خدای ناکرده بیگانگان از آب گل‌آلود ماهی بگیرند اما ما می‌گوییم این سیستم فدراسیون عملکرد بدی داشته و ضعف دارد و موج نارضایتی آن به رضایتمندی آن می‌چربد و ما جلوی این آدم ایستاده‌ایم تمام مراحل را هم در فضای حقیقی دنبال می‌کنیم و کاری به فضای مجازی نداریم. همه صحبت‌ها در فضای حقیقی بوده. سازمان بازرسی هم دو ماه است کارش را انجام می‌دهد و طبق آخرین تماس‌هایی که داشتیم گفتند در مراحل انجام است و گزارشات تکمیلی صورت گرفته، که از بابت زحمات این عزیزان تشکر ویژه را داریم.

 

 

 

 

حواس وزارت ورزش به فدراسیون‌های بزرگ است

چند فدراسیون غول پیکر مثل فوتبال و والیبال و کشتی ذهن همه را بخود مشغول کرده و فدراسیونی مانند بولینگ و بیلیارد تبدیل به حیات خلوت رئیس فدراسیون و عواملش شده است و تخلف در آنها انجام می‌شود. این را می‌گویم به گوش جناب سلطانی‌فر وزیر محترم و جناب داورزنی معاون محترم ایشان برسد.

 

 

 

اسکندری را از تخلفات فدراسیون مبرا نمی‌دانم

اعتقادم بر این است که ریاست فدراسیون در صدر این قضایا است. همان ماجرای معروف ناصرالدین شاه که به گفته راوی به خاطر تخلف وزیرش توسط میرزا رضای کرمانی ترور شد و گفتند چرا این کار را کردی و در پاسخ گفت اگر مقصر خودش بود که درست زدم و اگر مقصر وزیرش بود بازهم درست زدم چرا که کسیکه از تخلف زیر دستانش خبر نداشته باشد همان به که بمیرد...  در اینجا هم رئیس فدراسیون اگر خبر نداشته که چه در فدراسیونش می گذرد و تمام تخلفات را به گردن این و آن می اندازد،  باید خودش استعفا دهد.

 

 

 

گفتند من پیشکسوت نما هستم

من به عنوان پیشکسوت اسنوکر دو مصاحبه با نشریات ورزشی داشتم. رئیس کمیته پیشکسوتان به یکی از پیشکسوتان (جناب جوکار عزیز) که بالای 80 درصد محبوبیت دارد گفت ایشان را نمی‌شناسم و حق شرکت در مسابقات را ندارند. حتی گفتند کسی با این شخص ارتباط داشته باشد او هم بی‌نصیب نمی‌ماند. و از طرفی دیگر در سایت فدراسیون که اینروزها بلندگوی تبلیغاتی فدراسیون به شمار می‌رود به بنده پیشکسوت نما لقب دادند که البته من افتخار می‌کنم پیشکسوت نما از زبان ایشان باشم چرا که معمولا تا نما بکار نیاید زیبایی نهفته است و نما خیلی جاها خوب است و ویترین یک مجموعه است و بنده هم انشاءالله با رعایت اخلاق و ادب بتوانم نمای خوبی برای پیشکسوتان عزیز و محترم باشم. البته به ایشان گفتم که مقوله پیشکسوتی آمیخته شدن فن و اخلاق است و شاید کسی بتواند با داشتنه فن شهرت بیافریند ولی نمیتواند پیشکسوت باشد و زمانی پیشکسوتی بر افتخارات اوافزوده می‌شود که اخلاق را با فن در آمیزد.

هر چند گفته ‌های ایشان را همگی فرمایشی و جملات را آشنا و نزدیک به افکار ریاست محترم دیدم.

 

نشنیدن در فضای حقیقی کار را به فضای مجازی می‌کشاند

خواهش من این است که اگر تیتری می‌خواهید بزنید که نشنیدن صدای حقیقت در فضای حقیقی توسط مسئولین منجر به کشیده شدن صدای حقیقت در فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه می‌گردد. من به عنوان پیشکسوت اسنوکر دو مصاحبه با خبرورزشی داشتم.

 

حواس وزارت ورزش به فدراسیون‌های بزرگ است

چند فدراسیون غول پیکر مثل فوتبال و والیبال ولی اکثریت فدراسیون‌های کشور که نام زیادی از آنها برده نمی‌شود تبدیل به حیات خلوت خیلی از روسای فدراسیون ها شده است و تخلفات در آنها انجام می‌شود. این را می‌گویم به گوش سلطانی‌فر و داورزنی برسد. همین رقم های کوچک می‌شود یک تخلف میلیاردی و یک وزیر را به استیضاح می‌کشاند.

 

 

 

اسکندری در این فدراسیون به تاجر زبده‌ای تبدیل شده

او در نشستی برایم تعریف میکرد که در یکی از مراسمات منتسب به مولا علی (ع) وقتی آش نذری هم می‌زند نام حضرت علی (ع) را در آن می‌بیند. مگر می‌شود سوال من اینست مگر میشود کسی نام علی (ع) را در آش ببیند ولی به مرام و مسلک و اعتقاد و بیانات علی (ع) این چنین پشت کند؟ چنین شخصی فقط به درد آشپزی می‌خورد.

ایشان در نشست‌های مختلف و متعددی از بنده خواستند سکوت کنم و منتظر دعوت ایشان به عنوان نایب رئیس بمانم و به نوعی پیشنهاد کرسی نایب رییسی در قبال سکوت و کنار کشیدن از این مسائل را دادند که باید بگویم متاسفانه ایشان نمیدانند که برخی چیزها فروختنی نیست و برخی هم متقابلا خریدنی نیست و لکن ظاهرا بنا به عادت دیرینه‌ی کاری ایشان در این ده سال برای عبور از بحرانها به قول خودشان با بعضا اشخاص دیگر این معاملات را بارها بارها انجام داده و موفق بوده‌اند ( البته تمام موفقیت در معاملات را مدیون و مرهون عسر و حرجی بوده که اشخاص در آن بودند) ، نمونه این معاملات پرداخت وجه به برخی بازیکنان و درخواست پس گرفتن شکایتشان بابت امضاهای جعلی از سازمان بازرسی کل کشور بوده که در این بین برخی بازیکنان از وارد این معامله شدن امتناع کردند که صد البته از بی مهری‌های مدیریت غیر مستقیم ایشان بی نصیب نماندند که درود بر غیرتشان.

 

به خاطر تخلفات خودش گفت استیضاح وزیر به صلاح نیست

جالب اینجاست رئیس فدارسیونی که سازمان بازرسی کل کشور طی یک نامه رسماً به تخلفاتش ورود کرده و در حال بررسی است در صحبت‌هایش از استیضاح نکردن وزیر دفاع می‌کند. همین باعث می‌شود آدم شک می‌کند که وزیر از کارهای  این آدم با خبر است یا خیر؟. می‌گوید استیضاح وزیر ورزش به صلاح نیست. بله معلوم است که به صلاح نیست چرا که وزیر بنده خدا به خاطر عملکرد امثال حضرتعالی دعوت به استیضاح میشود.

 

 

 

فدراسیون به فکر آینده بازیکنان نیست

ایشان طی این 9 سالی که در رأس کار بود به اندازه 9 سال عمر برخی جوان‌های بولینگ و  بیلیارد و اسنوکر  را تباه کرده است. شاید خود بیلیارد بازها با من موافق نباشند و بگویند که به تو ربطی ندارد ولی من کاری با آنها ندارم و فقط در مورد فدراسیون و نقد مدیریتی آن صحبت می‌کنم. آقای اسکندی نمی‌داند که همه این افراد تا یک سنی می‌توانند بازی کنند و بعد از آن بازنشسته می‌شوند. آیا این‌ها نیاز به بیمه و بازنشستگی و خدماتِ درمانی ندارند؟ این‌ها بیمار نمی‌شوند؟ فدراسیون به فکر آینده و بازنشستگی بازیکنان نیست. کسی که جایزه میلیونی و میلیاردی می‌گیرد برایش مساله‌ای نیست که بیاید حق بیمه پرداخت کند ولی در فدارسیون کسی به فکر این مسائل نیست. بازیکنی که قهرمانی می‌آورد و وضعش خوب است به فکر آینده خودش نیست ولی یک پیشکسوت که حکم پدر یک مجموعه را دارد باید به فکر آینده آنها باشد. پدر خانواده باید به این فکر کند که وقتی بعد از چند سال از دنیا رفت برای خانواده‌اش چیزی گذاشته باشد که دچار مشکل نشوند ولی در فدراسیون کسی به فکر آینده بازیکنانش نیست.

امیدواریم به یمن وجود و حضور  با برکت جناب آقای رئیسی در رأس امور قوه قضاییه و وجود افراد کارآمد و با درایت و هوشمند در سیستم قضایی با استناد به مدارک مستدل گردآمده در حوزه‌ی بازرسی محترم کل کشور به زودی شاهد تغییر و تحولات اساسی در حوزه‌ی فدراسیون متبوع باشیم. انشاالله

 

حاضر به مناظره در حضور رسانه‌ها هستیم

حرف آخرم این است که اگر آقای اسکندری و تیمش حاضر به مناظره باشند ما از این ماجرا استقبال می‌کنیم. اتفاقا گفته بودند بیایید مناظره کنیم و ما هم اصلاً منتظر چنین فرصتی هستیم ولی اینکه مناظره در اتاق رئیس فدراسیون و در خفا اتفاق بیافتد به درد نمی‌خورد. ما مناظره را در حضور رسانه‌ها و یا در حضور رسانه ملی می‌خواهیم. یک تیم 4-5 نفره هستیم و آقای اسکندری و تیمش هم میزان خواستند صحبت کنند ما یک سوم آن زمان می‌خواهیم. ما سوال بپرسیم آنها پاسخ دهند یا آنها سوال بپرسند و ما پاسخ دهیم. هروقت حاضر بودند ما از مناظره استقبال می‌کنیم. اتفاقا گفته بودند که من در اسنوکر هیچ توانایی ندارم که بحث آن جداست و اگر در آن مورد هم بخواهیم صحبت کنیم روی میز حاضرم مسابقه بدهم. هیچ ادعایی ندارم و خودم را زمین خورده آنها می‌دانم ولی در این مورد هم حاضرم روی میز نشان دهم توانایی هر کسی چقدر است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: صاحب الزمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشنده فاو نور چشمی بازار شد

بررسی موردی این رفتار در خصوص کشنده فاو 460 (FAW460) حکایت از ورود پول‌های هوشمند و سنگین برای داغ کردن معامله با هدف کسب سود از افزایش قیمت احتمالی آن دارد. رصد معاملات و قیمت‌گذاری موجود در بسترهای مجازی خرید و فروش خودرو حکایت از رشد آگهی‌های بدون قیمت دارد. پیش از این دلال‌ها با انتشار آگهی‌های بدون قیمت تلاش می‌کردند در شرایط رشد روزانه قیمت‌ها بیشترین سود را کسب کنند و از بازار سوداگری عقب نمانند تا بتوانند بر اساس آخرین قیمت، محصول خود را بفروشند.
ورود پول‌های هنگفت به معاملات کشنده FAW460 سبب شده بازار پیش‌بینی افزایش قیمت داشته باشد و همین امر منجر به ایجاد تقاضای زیادی در معاملات فاو460 شده است. البته چنانچه خریداران واقعی پیش‌بینی درستی از بازار داشته باشند می‌توانند از زیان خود جلوگیری کنند.
حال باید به نظاره نشست و دید واکنش خریداران واقعی به شرایط کنونی بازار چیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898289

دیگر خبرها

  • اعتراف افسر موساد اسرائیل به قدرت ایران | آن‌ها می‌خواستند بگویند که منِ ایران ...
  • برگزاری ۳۱ عنوان برنامه ویژه هفته کارگری در گیلان
  • اولین گام برای ارزان ‌شدن تنیس برداشته شد
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • اعزام دختران بیلیارد به مسابقات قهرمانی آسیا
  • تماشای مناظره از شبکه تهران
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران
  • بودجه شهرداری شیراز رشد ۵۰۰ درصدی داشت/عملکرد مطلوب تیم اقتصادی
  • قرارگاه آلوده‌سازی آقازاده‌های مسئولان ایران به روایت سریال تلویزیون! | فیلم