Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی هنر، خانه هنرمندان ایران ۱۶ تیرماه سال جاری میزبان برگزاری مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره «نقش تن‌پوش» است که در آن از برگزیدگان این دوره از جشنواره با اهدای جوایز تقدیر خواهد شد.

الهام زایجانی، دبیر این دوره از جشنواره «نقش تن پوش» با اعلام این خبر گفت: داوری‌های آثار رسیده در این دوره از جشنواره در دو بخش هنری و صنعتی به انجام رسیده است و هیئت داوری با در نظر گرفتن محورهای اصلی جشنواره شامل توجه به فرهنگ، هنر و تمدن ایرانی (مظاهر و مؤلفه‌های فرهنگ و تمدن ایرانی، مکان‌های تاریخی و گردشگری، اعیاد ملی و مذهبی (نوروز، یلدا و…)، دانشمندان، مشاهیر و اساطیر ایرانی، صنایع دستی ایران، دستاوردها و فعالیت‌های علمی، فناوری و صنعتی کشور… است، آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره که از نظر کمی و کیفی پیشرفت چشمگیری نسبت به ادوار گذشته داشت را مورد ارزیابی قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه آئین اختتامیه جشنواره هفتم «نقش تن پوش» ساعت ۱۷:۳۰ یکشنبه ۱۶ تیرماه، در خانه هنرمندان برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره نیز طی روزهای ۱۴ تا ۱۸ تیرماه در خانه هنرمندان و در قالب نمایشگاهی در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی هنر تصریح کرد: بیش از ۵ برند مطرح در زمینه مُد و لباس، این دوره از جشنواره را در تمام مراحل داوری همراهی کردند و ما قول مساعد از ۱۰ برند را برای خرید طرح‌های برگزیده این جشنواره به منظور قرار گرفتن در چرخه تولید انبوه نیز دریافت کرده‌ایم.

وی با تأکید بر این نکته که «نقش تن‌پوش» اخیراً موفق به ثبت به عنوان جشنواره خلاق در ستاد فناوری‌های نرم و هویت‌ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شده است، در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند در زمان برپایی نمایشگاه آثار منتخب این جشنواره همه روزه از ساعت ۱۴ تا ۲۱ برای بازدید به خانه هنرمندان ایران مراجعه کنند.

کد خبر 4651493 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: مد و لباس پوشش جامعه نمایشگاه مد و لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، داوران بخشامید مهدی‌نژاد و سعید سلیمانپور در بخش شعر و داوود امیریان، رضا ساکی در بخش داستان، امیر اسماعیلی و مهدی واقفی در بخش چندرسانه‌ای، احمد عربانی و مجید خسرو انجم در بخش کاریکاتور و محسن فراهانی، علی‌اکبر قاضی‌زاده در بخش نثر، مجموع آثار رسیده به این جشنواره ملی طنز پهلو را ارزیابی می‌کنند.

به گفته دبیرخانه حشنواره ملی طنز پهلو؛  در این جشنواره به ۱۵ نفر از برگزیدگان در ۵ بخش داستان کوتاه طنز، شعر طنز، نثر طنز، طنز چندرسانه‌ای، کاریکاتور و کارتون جوایزی ارزنده اهدا خواهد شد.

دبیر خانه حشنواره ملی طنز پهلو پیشتر اعلام کرده بود  متقاضیان تا روز یکشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ فرصت دارند آثار خود را با موضوعات انتخابات، یک بام و دو هوای حمایت غرب از مردم غزه، بسته شدن پنجره جمعیتی در آینده نزدیک و پیر شدن ایران، توهمات اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ورزش به ویژه فوتبال، گرانی خودرو، مصائب اینترنت، گرانی خانه و کرایه خانه، آفت‌های فضای مجازی (اعتیاد به گوشی، فودبلاگرها، بلاگر‌های بی‌سواد، فیک‌نیوز‌ها و…)، جهان‌گردی ایرانی‌ها و ایران گردی جهانیان، صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

بنابر این گزارش، دارندگان رسانه‌های شخصی در شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند و روزنامه‌نگاران، نویسندگان، شاعران، طنزپردازان و هنرمندان‌ می‌توانند با ورود به سامانه جشنواره و ثبت مشخصات به نشانی الکترونیکی https://tanz.pressfestival.ir  آثار منتشر شده خود را ارسال کنند.

گفتنی است؛ آیین پایانی هشتمین جشنواره ملی طنز پهلو به همت معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان گیلان ۱۱ اردیبهشت ماه در استان گیلان، شهر فومن (زادگاه گل‌آقا) برگزار خواهد شد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • برگزاری اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب/ هدیه‌ای که تقدیم مردم غزه شد
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • اختتامیه هفتمین جشنواره مدرسه عشق در رشت
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • داوران جشنواره طنزپهلو معرفی شدند