Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب اله فضل اله پور، رییس هیات جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی خوزستان گفت: اردوی تیم ملی جودو بزرگسالان از ۷ تا ۲۱ تیرماه سال جاری، در مجموعه ورزشی انقلاب تهران، خوابگاه نصرت برگزار می‌شود.

وی بیان داشت: فدراسیون جودو، جوجیتسو، کوراش و دفاع شخصی کشور از ۱۹ ورزشکار برای شرکت در این اردو دعوت کرده که نام کیوان مهدی زاده، جودوکار خوزستانی نیز در لیست ورزشکاران به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فضل اله پور تصریح کرد: همراه داشتن معرفی نامه هیات جودو استان، کارت ملی، شناسنامه، پاسپورت و گواهینامه سلامت برای شرکت در این اردو الزامی است و در صورت همراه نداشتن هریک از موارد فوق، از حضور ورزشکار در این اردو جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری مسابقات جودو بزرگسالان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، سه نفر از رزمی کاران استان سمنان به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شدند.

طبق این گزارش شایان خدامی، دانیال غفوریان و امیرعلی عجم بازیکنان اعزامی به این اردو هستند اردوی تیم ملی او اسپرت ۲۸ تا ۳۱ فروردین به میزبانی شهرستان ارومیه استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

جواد عجم یکی از داوران رقابت‌های انتخابی این اردو است.

گفتنی است منتخبان ملی پوش جواز حضور در رقابت‌های آسیایی مالزی، جایزه بزرگ ابوظبی و جهانی کاستاریکا را به دست می‌آوردند.

کد خبر 6079975

دیگر خبرها

  • دعوت اسکواش باز خوزستانی به اردوی تیم ملی
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • اعزام تیم ملی جودو به هنگ‌کنگ لغو شد
  • دعوت هشت خراسانی به تیم‌های ملی والیبال پسران و دختران
  • وزنه‌بردار خوزستانی به اردوی تیم‌ملی فراخوانده شد
  • رزمی‌کاران استان سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت حضور یافتند
  • حضور رزمی کاران سمنان در اردوی تیم ملی او اسپرت
  • انصراف یک ملی‌پوش از اردوی تیم ملی
  • اردوی تیم ملی گلبال ایران در اردبیل