Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-24@03:49:23 GMT

زنده شدن پسر جوان ۲۰ دقیقه بعد مرگ! + عکس

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۷۵۱۹

زنده شدن پسر جوان ۲۰ دقیقه بعد مرگ! + عکس

رویداد۲۴ به گفته پزشکان مایکل به مدت ۲۰ دقیقه علائمی از حیات از خود نشان نداد و روی تخت بیمارستان «بیمونت» بود که به ناگهان زنده شد.

وقتی مایکل دوباره به دنیا بازگشت مانند «هالک» نرده‌های تخت خود را محکم چسبید و با قدرت خیلی زیادی تکان داد. این در حالی بود که تیم مراقبت پزشکی او را نگه داشته بود.

به گفته یاسمین باچیر، پرستار بخش علی رغم انجام عملیات احیا و دادن شوک الکتریکی به مدت ۲۰ دقیقه وی هیچ علامتی از خود نشان نداد، اما ناگهان تکان خورد و زنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



باربارا اسمیث رئیس بخش قلب بیمارستان گفت: معمولا ۵ دقیقه بعد از مرگ، سلول‌های مغزی به دلیل نرسیدن اکسیژن شروع به مردن می‌کنند، اما مایکل به طور معجزه آسایی سلول‌های مغزش نمردند و علی رغم عملیات CPR و احیاء اکسیژن به مغز رسید و زنده ماند.   منبع: رکنا برچسب ها: رویداد24 ، حوادث ، زنده شدن مرده ، زنده شدن پس از مرگ ، پزشکی سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 حوادث زنده شدن مرده زنده شدن پس از مرگ پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضابطه ثبت فرآورده‌های بافت، سلول و ژن درمانی

محمد پیکان پور مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ضابطه ثبت فرآورده های بافت، سلول و ژن درمانی را ابلاغ و تاکید کرد: این ضابطه پس از اخذ نظر همه ذینفعان و با استناد به آیین نامه ثبت فرآورده‌های سلول، بافت و ژن درمانی مصوب مرداد ماه سال ۹۳ ابلاغ شده آورده است: به منظور برنامه ویژه ثبت تسریع شده فرآورده‌های بافت، سلول و ژن درمانی و فناوری‌های جدید در سازمان غذا و دارو را ارسال کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • فوتبال بانوان زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • ایران ۳ - ۰ کویت/ گزارش زنده
  • پیروزی دختران جوان برابر ترکمنستان
  • پیروزی دختران جوان ایران برابر ترکمنستان
  • طراحی و تولید نسل جدید داربست‌های ترمیم استخوان
  • جان باختن چوپان جوان درگزینی، به علت برخورد صاعقه
  • سفیر چین در کانادا به پکن بازگشته است
  • یونایتد مرد و زنده شد/ همسایه‌ها به فینال جام حذفی انگلیس رسیدند
  • ضابطه ثبت فرآورده‌های بافت، سلول و ژن درمانی