Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

انتشار تصویر یک تابلوی تبلیغاتی در شبکه‌های اجتماعی حاشیه‌ساز شد.

کاربران حمل‌ونقلی شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصویری از یک تابلوی تبلیغاتی شهری که از سوی روابط عمومی شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس نصب و در آن تقدیر «محمد شریعتمداری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل این شرکت در همایش یک روزه نقش سرمایه انسانی در رونق تولید به تصویر کشیده شده است، از این اقدام وزیر کار انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌چنان که برخی رانندگان در شبکه‌های اجتماعی عنوان کرده‌اند، شرکت حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج فارس از جمله شرکت‌هایی است که کرایه رانندگان را پرداخت نمی‌کند و برخی رانندگان از سال 93 تا کنون بابت کرایه حمل از این شرکت طلبکار هستند.

به گفته آنان، تقدیر از مدیرعامل شرکتی که موجب نارضایتی رانندگان شده و همواره مورد نقد آنان بوده،  دهن‌کجی مسئولان به خواسته‌های فعالان این بخش از حمل‌ونقل است که اکنون در شرایط مناسبی از نظر اقتصادی و معیشتی نیستند.

موضوع بدهی شرکت خلیج‌فارس به رانندگان  به تناوب از سوی آنان در شبکه‌های اجتماعی مطرح شده و تین نیوز از صحت و سقم آن اطلاعات تایید شده‌ای در دست ندارد و انتشار این موضوع به معنی تایید یا رد آن نیست.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: وزیر کار شرکت حمل ونقل خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب

آفتاب‌‌نیوز :

 در دیدار اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با رئیس پلیس کشور ضمن تاکید بر تداوم فعالیت‌های حوزه عفاف و حجاب و طرح نورِ فراجا، از کم کاری و کم تحرکی برخی از دستگاه‌ها گلایه شد.

در این نشست از پلیس به عنوان حافظ و ارتقاء دهنده امنیت روانی و اجتماعیِ ایران اسلامی تقدیر شد.

اعضای این کمیسیون ضمن قول همکاری در تقویت همه جانبه فراجا در راستای مواجهه موثر با آسیب‌های اجتماعی و حمایت از طرح نور، تاکید کردند: ضرورت انجام ماموریت‌های بر زمین مانده سایر دستگاه‌ها و متولیان در این زمینه به شدت احساس می‌شود؛ و نباید پلیس در این میان تنها بماند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • رای مثبت سنای آمریکا به ممنوعیت تیک تاک
  • جشنواره پژواک رادیو با تقدیر از پیشکسوتان و برنامه‌سازان برگزار شد
  • خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • تقدیر اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس از پلیس در موضوع عفاف و حجاب
  • ۱۰ هزار راننده تاکسی بیمه تامین اجتماعی ندارند
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • اعلام جرم علیه مدیرعامل شرکت مخابرات سیستان و بلوچستان