Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، در پی  احراز هویت  شهید جاویدالاثر شهرستان اردکان  «شعبانعلی عبداللهی» و به‌منظور اطلاع‌رسانی، جمعی از مسئولین استان و شهرستان با حضور در روستای چاه افضل با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.
مسئولین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه در راستای صیانت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم شهدا به‌ویژه پدر و مادر این شهید بزرگوار تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است که در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق (علیه‌السلام) و پس از ۳۷ سال چشم‌انتظاری، پیکر پاک و مطهر طلبه شهید شعبانعلی عبداللهی سروی یکی از شاگردان مکتب امام صادق (علیه‌السلام) به اردکان بازمی‌گردد.
پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در سال ۱۳۶۱ و در عملیات رمضان در منطقه شلمچه مفقودشده بود و اکنون پس از ۳۷ سال چشم‌انتظاری و با انجام آزمایش DNA، احراز هویت و شناسایی‌شده است.
طلبه شهید شعبانعلی عبداللهی سروی در اولین روز از فروردین‌ماه سال ۱۳۴۱ در روستای چاه افضل از توابع شهرستان اردکان متولد چشم به جهان گشود.
وی تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سپس برای فراگیری علوم دینی، وارد حوزه علمیه شد. وی در دوران دفاع مقدس به‌عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و در تاریخ بیست و سوم تیرماه ۱۳۶۱ با سمت تک‌تیرانداز در عملیات رمضان در منطقه شلمچه براثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد.
پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در این عملیات مفقود شد و اکنون پس از ۳۷ سال چشم‌انتظاری و با انجام آزمایش DNA، طلبه شهید شعبانعلی عبداللهی احراز هویت و شناسایی شد.
انتهای پیام/  

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان

  روابط عمومی بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان،  مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران سیستان و بلوچستان، مدیرکل، معاونین وکارکنان ثبت احوال استان به همراه فرماندار و معاون استاندار با حضور در گلزارشهدای شهرستان زاهدان و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا خصوصا شهدای عرصه هویت ملی استان ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجديد ميثاق نمودند.

 رحمتی مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شهیدان به ویژه شهدای دفاع از مرزهای هویتی و تابعیتی عنوان کرد و درادامه افزود: از وظایف اصلی اداره ثبت و احوال، حفظ وحراست از اسناد هویتی است که تا پای جان از آن دفاع می کنیم و اجازه نمی دهیم بیگانگان به هویت و تابعیت ایرانی دست پیدا کنند.

 میرحسینی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و انتقال آن به نسل های آینده گفت: تجلیل از شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و هم چنین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است.

 شهید ارجمندی ۱۸ بهمن ماه سال ۸۳ به ضرب گلوله اشرار مسلح هنگام خروج از محل کار مجروح شد و در یکم اردیبهشت سال ۸۴ به شهادت رسید.

 شهید محمدرضا صیادی ۴ اردیبهشت سال ۹۳ توسط اشرار مسلح در شهرستان سرباز و درمحل کارش به شهادت رسید.
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • فیلم| کشف پیکر ۳۵ شهید دیگر در محوطهٔ بیمارستان الناصر خان‌یونس
  • هشدار وزارت راه : مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • هشدار وزارت راه: مسدود شدن بخش املاک دیوار و شیپور
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • شهید قرنی نقش مهمی در جلوگیری از تجزیه کشور داشت
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند