Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی ملی توسط سپاه، گفت: ساخت مسکن سیل‌زدگان مازندران توسط سپاه ادامه دارد. ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۱ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین بابایی امروز در نشست خبری طرح جهاد همبستگی ملی به اقتدارآفرینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در انهدام پهپاد آمریکایی اشاره کرد و اظهار داشت: نیروهای مسلح ایران توان مقابله را با استکبار جهانی در هر لحظه و زمان ممکن دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان کشور و مردم هرگاه در مقابل دستورات مقام معظم رهبری دقیق تر و عمیق تر ورود کردند، پیروزی‌هایی در نظام اسلامی صورت گرفته است. در تفکر شیعی امامت و تبعیت از امام اصل اول و آخر بوده و مابقی اعمال ما با این معیار نزد خداوند محاسبه می‌شود.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه سیلاب اسفند 97 و فروردین 98 پدیده نادر در قرن اخیر بوده و ویرانی‌های بسیاری در استان داشته است، تصریح کرد: در مازندران سه مرحله سیلاب داشته ایم و سبب خسارات بسیاری به ابنیه و تاسیسات شده است.

طرح جامع مدیریت سیلاب گلستان اعتبار اجرایی نداردآخرین وضعیت تالاب بین‌المللی شادگان پس از سیلاب به روایت تصویربند آبخیزداری جتو بهره برداری شد/ امکان ذخیره 2 میلیون متر مکعب آب ناشی از سیلاب

بابایی با بیان اینکه بخش عظیمی از مردم ایران بسیجی هستند و این افراد حضور موثری در سیلاب داشتند، افزود: از روز نخست در منطقه سیل‌زده بدون دستور دولت وارد کار شدیم و امکانات، تجهیزات و نیروها را برای نجات مردم از سیلاب بسیج کردیم و مراحل بازسازی مناطق سیل‌زده را دنبال کردیم.

وی با اعلام اینکه میزان خرابی‌های سیلاب در شهرستان‌های درگیر سیل بررسی شده است، تصریح کرد: لایروبی، شستوی منازل سیل‌زدگان نیز توسط بسیجیان صورت گرفته است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه 361 واحد مناطق سیل‌زده استان تخریبی بوده که مورد تعهد بسیج و سپاه استان قرار گرفته است، افزود: کمک سپاه استان در مناطق محروم و سیل‌زده در نقاط مختلف کشور نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/

R41358/P/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اقدامات این نیرو در کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان را تشریح کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار علی خلیل آبادی معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه قدس در گزارشی از اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: نیروی زمینی سپاه و به طور ویژه قرارگاه قدس و هوانیروز در طول مدت وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان اقدامات موثر و قابل توجهی را در کمک به سیل زدگان این استان انجام داد که از آن جمله می‌توان به انجام عملیات امداد و نجات با بالگرد در مناطق سیل زده انتقال 6 تن محموله غذایی و دارویی از جمله کالاهای اساسی دارو، پتو و کنسرو و... جهت کمک به مردم در استان سیستان و بلوچستان کمک‌های تاکتیکی در زمان وقوع سیل و نقل و انتقال نیروها جهت کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان و تسریع در بازدید مسئولان از مناطق سیل زده با انجام پروازهای عملیاتی اشاره کرد.

وی افزود: همچنین قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در جهت کمک به مناطق سیل زده اقدامات گوناگونی را در حوزه مردمی و ارسال اقلام قضایی و دارویی انجام داده است.

سردار خلیل آبادی با برشمردن کمک‌های نیروی زمینی سپاه یادآور شد: توزیع آرد و صدها تخته پتو جهت کمک به سیل زدگان، توزیع اسباب بازی در سطح وسیع و ... از دیگر اقدامات قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه برای کمک به مردم منطقه بوده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: یک تریلی آرد، 2‌0 رول بزرگ پلاستیک، یک محموله سبد کالا، آب معدنی 1000 بطری از دیگر کمک‌های قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان بوده است.

وی ادامه داد نیروی زمینی سپاه همیشه در کنار مردم عزیز و انقلابی سیستان و بلوچستان بوده است و کمک‌ها ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستور سرلشکر سلامی به یگان‌های امدادی سپاه برای کمک به سیل‌زدگان
  • تداوم خدمت‌رسانی سپاه به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • کمک به سیل‌زدگان در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • شتاب ساخت مسکن مازندران در دولت سیزدهم
  • گفت‌وگوی وزیر کشور با سیل‌زدگان در کنارک + فیلم
  • ساخت ۱۱هزارمین مسکن روستایی دراستان مازندران
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • ادامه رایزنی اداره کل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با نیرو‌های مسلح برای ساخت واحد‌های طرح نهضت ملی مسکن