Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛با نزدیک شدن به انتخابات فدراسیون وزنه برداری هر روز شایعه جدیدی به گوش می رسد.از حمایت وزارت ورزش و جوانان از یک کاندیدای خاص تا تلاش های معاون وزیر ورزش برای مهندسی کردن انتخابات.

این اتفاق در حالی افتاده است که با محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان تماس گرفتیم تا از او درباره حاشیه به وجود آمده درباره مهندسی کردن انتخابات و حمایت از یک کاندیدا سوال کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داورزنی در این باره گفت:«به هیچ عنوان چنین چیزی صحت ندارد.اگر مصداقی برای این شایعات دارید حتما عنوان کنید.بنده به شدت این شایعات را تکذیب می کنم.»

او این را گفت و ادامه داد:«وظیفه وزارت ورزش برگزاری انتخابات در صحت و سلامت و همچنین عدالت است.وزارت خانه نه کاندیدایی دارد،نه از کاندیدایی حمایت می کند و نه در انتخابات فدراسیون وزنه برداری دخالت می کند.این فدراسیون مستقل است.فدراسیونی مثل وزنه برداری 43- 44 نفر عضو دارد که همگی آگاهی لازم دارند و قطعا خودشان بهترین تصمیم را خواهند گرفت.وزارت ورزش هم به آرا این عزیزان احترام می گذارد و هر نفری که رییس شود را حمایت خواهد کرد.»

251 251

کد خبر 1273955

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فدراسیون وزنه برداری وزنه برداری وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم

به گزارش خبرگزاری مهر، پاکدل در این دیدار که شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش نیز حضور داشت، از تلاش‌های شبانه‌روزی وزیر ورزش و جوانان در راستای اعتلای ورزش کشور قدردانی نموده و با اشاره به رابطه صمیمانه وی با روسای فدراسیون‌های ورزشی و کارشناسان خبره ورزش کشور، گفت: با توجه به اینکه حضرتعالی کارشناس خبره، باتجربه و با دانش در ورزش کشور هستید، همواره پاسخگوی فدراسیون‌ها و پیگیر مشکلات آنها بوده‌اید که این امر جای قدردانی دارد.

رییس فدراسیون هندبال در ادامه با اشاره به اخذ میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر آسیا که شهریور ماه سال جاری در شیراز برگزار خواهد شد، در خصوص تلاش برای اخذ میزبانی رویدادهای آتی دیگر گزارش مبسوطی به وزیر ورزش ارائه داد.

پاکدل با ارائه گزارشی از اهم فعالیت‌های فدراسیون هندبال در سال ۱۴۰۳، ادامه داد: یکی از معضلات هندبال عدم برخورداری از کمپ تیم‌های ملی است که این امر می‌تواند در راستای آماده‌سازی تیم‌های ملی هندبال برای حضور در رویدادهای جهانی و بین‌المللی خلل جدی وارد کند.

وزیر ورزش و جوانان نیز ضمن تشکر از فعالیت‌های پاکدل در فدراسیون هندبال، آینده هندبال را درخشان توصیف نمود و با تمجید از اخذ میزبانی دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا، این رویداد را امری مفید برای ورزش کشور دانست و اعلام کرد حمایت‌های لازم از این میزبانی صورت خواهد پذیرفت.

کیومرث هاشمی همچنین با اشاره به عدم برخورداری هندبال از کمپ تیم‌های ملی قول مساعد داد این مشکل مرتفع شود و دستورات لازم در این خصوص را به شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی صادر کرد.

کد خبر 6080064

دیگر خبرها

  • هاشمی: از میزبانی هندبال ایران حمایت می‌کنیم
  • هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم کرد
  • کیومرث هاشمی: از میزبانی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا حمایت خواهیم
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • دیدار فرامرز ظلی با وزیر ورزش پس از ترخیص از بیمارستان
  • واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • کیومرث هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • هاشمی: واکنش قهرمانان به اجرایی شدن وعده صادق نشان از درک بالای جامعه ورزش دارد
  • دیدار چهره به چهره وزیر ورزش و جوانان با ملی‌پوشان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی