Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: از سال 1377 و با شکل گیری مجمع خیرین مدرسه ساز ، یک سوم مدارس مورد نیاز کشور توسط این مجمع ساخته شده است.به گزارش بلاغ،مهراله رخشانی‌مهر  صبح امروز در نشست با خیرین مدرسه ساز در بوشهر اظهار داشت: نقش خیرین در حوزه‌های مختلف و به خصوص مدرسه سازی قابل انکار نیست و قوی ترین و پر‌سابقه‌ترین  تشکل  خیری در سطح کشور، خیرین مدرسه ساز هستند که فعالیت آنها با یک اساس نامه در سال 1377 در سطح شور آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تصریح کرد: فعالیت خیرین مدرسه ساز سبب شده که تا به امروز 30 هزار خیری را در این عرصه جذب کنند که منشاء خیر شوند.

رخشانی مهر با اشاره با توسعه فرهنگ ایثار و کار خیر توسط خیرین مدرسه ساز بیان کرد: کارکرد خیرین مدرسه ساز سبب شده که یک سوم مدارس مورد نیاز کشور از زمان ایجاد مجمع خیرین مدرسه ساز توسط خیرین مدرسه ساز ساخته شده است که در سال 96 و 97 این میزان ، 50 درصد بوده است.

وی عنوان کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز در تمامی استان‌های کشور فعالیت مناسبی دارد و به دنبال تقویت و ارتباط بیشتری با خیرین مدرسه ساز هستیم.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور ادامه داد:  از هرجهاتی که فکر می‌کنیم خود را مدیون خیرین مدرسه ساز می‌دانیم که توانسته‌اند بخش بزرگی از نیازهای آموزش و پرورش را به کلاس های درس مورد نیاز تامین کنند.

رخشانی مهر یادآور شد: بیش از 90 درصد پروژه‌های ما در سطح کشور فعال است که همچنان که سال گذشته شاهد تحقق 147 درصدی بودجه بودیم امسال نیز به دنبال این هستیم که بودجه امسال که از رشد مناسبی برخوردار است محقق شود.

وی ادامه داد: مشکلی برای تامین، ابلاغ و تخصیص اعتبارات به استان ها از جمله بوشهر نداریم و در صورت درخواست مدیران استان‌ها مطابق با تفاهم نامه های موجود در اختیار آنها قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اعتبار  600 میلیارد تومانی بودجه سال 97 ، بیان کرد: این اعتبار با مساعدت مجلس برای سال جاری از رشد بیش از سه برابری همراه است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان


رییس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان با اشاره به اینکه بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان با حضور وزیر آموزش و پرورش در خردادماه در اصفهان برگزار می‌شود گفت: ماهیت کلی برگزاری جشنواره تکریم کامل خیران است.
مجتبی ملااحمدی افزود: جشنواره قبلی و تعهد بیش از ۱۵۰۰ میلیاردی خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان که عملیات اجرایی بیش از ۹۰ درصد آن آغاز شده است، انتظارات را از اصفهان بالا برده که این جشنواره در مقایسه با سال‌های قبل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد.
وی گفت: نقش جوانان و گسترش فرهنگ مدرسه‌سازی در میان جوانان یکی از اهداف اصلی این جشنواره است که باید به آن به صورت جدی پرداخته شود.
ناصر فتحی، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان هم گفت: جشنواره بیست و ششم از ستاد اجرایی تشکیل شده و در گروه‌ها، برنامه‌های متنوعی را انجام داده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • اصفهان میزبان جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • اصفهان میزبان بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان
  • راه اندازی مدرسه اوتیسم در اردبیل
  • حق نداریم مدارس خیرساز را تغییر نام دهیم
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • بیست‌وششمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور