Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ عزیزی، رئیس پلیس راه استان همدان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،گفت: طی تصادف دیروز عصر در جاده همدان کردستان یک دستگاه خودروی پراید واژگون شد و در این حادثه کودک  ۷ ساله به شدت زخمی و بعد از انتقال به بیمارستان در گذشت.

وی علت این حادثه را عدم توجه به جلوی راننده دانست و افزود: در بیشتر حوادث رانندگی استان خواب آلودگی، عدم توجه به جلو و سبقت غیر مجاز علت تصادفات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان همدان ادامه داد: در شبانه روز گذشته دو مورد تصادف جرحی هم در جاده‌های فرعی و روستایی استان اتفاق افتاد.

 سرهنگ عزیزی از روان بودن ترافیک در تمامی جاده‌های استان هم خبر داد.

انتهای پیام/ا

واژگونی خودرو در همدان جان کودک ۷ را گرفت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تصادف رانندگی واژگونی خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت

به گزارش قدس خراسان، مسلم فائق‌نیا اظهار کرد: این حادثه بعد از ظهر امروز در پنج کیلومتری شرق سبزوار روی داد که پرسنل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: مصدومان این رخداد توسط پرسنل اورژانس، به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند.
۶ بیمارستان، ۳۱ مرکز اورژانس شهری و روستایی با ۵۱ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران غرب خراسان رضوی در شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد، خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در تاکستان ۹ مصدوم بر جای گذاشت
  • واژگونی ۴۰۵ در جاده شهرضا - دهاقان ۶ مصدوم داشت
  • حادثه واژگونی خودرو در کویر مرنجاب با ۳ مصدوم
  • واژگونی خودرو در شرق سبزوار پنج مصدوم داشت
  • واژگونی خودرو در جاده شازند یک فوتی و ۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • شب پرحادثه در قزوین / ۳ سانحه در ۲ ساعت
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس عازم تهران/ عکس
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت