Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، انتخابات فدراسیون وزنه برداری پس از کش و قوس‌های فراوان در تاریخ ۱۶ تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود و اعضای مجمع این انتخابات نیز مشخص شدند. اما روزی که اسامی کاندیدا‌ها از سوی وزارت ورزش و جوانان معرفی شد، نام کوروش باقری در بین این افراد دیده نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری که ابتدا به دلیل نداشتن ۴ سال سابقه مدیریت در سطح ورزش با رد صلاحیت مواجه شده بود، در فروردین ماه به این موضوع اعتراض کرد و توانست با ارائه‌ی مدارک لازم، این مشکل را برطرف کند.

اما با این وجود روز‌های گذشته بازهم نامی از این قهرمان سابق وزنه برداری در بین اسامی نهایی کاندیدا‌ها دیده نمی‌شد که گفته می‌شود گویا یک اشتباه تایپی در این بین رخ داده و نام باقری از قلم افتاده است.

به هر حال نام کوروش باقری هم به ۸ کاندیدای قبلی اضافه شده و طبق اعلامی که پیش از این، حسین رضازاده و سجاد انوشیروانی داشتند، باقری با این دو کاندیدا ائتلاف می‌کند تا در نهایت از بین این ۳ قهرمانِ سابق رشته وزنه برداری، یک نفر به عنوان نامزد نهایی در مجمع انتخابات این فدراسیون حضور خوهد داشت.

در انتخابات فدراسیون وزنه برداری به جز انوشیروانی، رضازاده و باقری، عبدالکریم پورکیان، نصرت الله عابدینی، شهرام عظیمی، فرشاد غزالیان، محمد رضا آخوندی و البته علی مرادی رئیس سابق این فدراسیون، به عنوان ۹ کاندیدای نهایی شرکت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

زمان برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون وزنه برداری اعلام شد

نقش وزارت ورزش در بلاتکلیفی انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری/ وقتی نامزد‌ها متحد شدند

واکنش خسروی به دخالت یکی از معاونان وزیر ورزش در انتخابات وزنه برداری

انتهای پیام/

اشتباه تایپی دلیل نبودن نام باقری در بین نامزدهای نهایی عنوان شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،حجت الله دهدشت دبیر ستاد انتخابات خوزستان گفت: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه آبادان، رامهرمز و رامشیر برگزار می‌شود.
وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و افزود:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.
در دور دوم امکانات تبلیغاتی صداوسیما نیز همانند مرحله نخست رایگان است.

دیگر خبرها

  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • آغاز ثبت درخواست نامزد‌های مرحله دوم انتخابات برای استفاده از امکانات تبلیغاتی
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات فدراسیون شطرنج
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود