Web Analytics Made Easy - Statcounter

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ که به دلیل وقوع سیل در برخی مناطق کشور به تعویق افتاد در روزهای ٢٧ و ٢٨ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، با توجه به امکان ثبت نام در دو رشته در آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی سال ۹۸ حدود ۷۰ هزار نفر در آزمون این دوره ثبت نام کرده‌اند.

بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۸ برای رتبه‌های اول مقطع کارشناسی که فاقد رشته همنام در مقطع کارشناسی ارشد هستند سهمیه بدون آزمون حذف و ١٠ درصد سهمیه با آزمون برای آنان اعمال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مصوبه برای آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ و به بعد اجرایی خواهد شد.

همچنین با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مبنی بر اعمال محرومیت یکساله برای دانشجویان انصرافی، به دلیل وجود موارد انصرافی از واجدین شرایط استفاده از سهمیه درخشان سال های قبل، بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت به تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۸ مقرر شد محرومیت جهت پذیرش دانشجو صرفاً برای یک دوره (سال ۹۸) برای این افراد، اجرا نشود.

آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ در ۸۲ رشته‌ها در نوبت‌های صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۷ و ۲۸ تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود.

محل برگزاری آزمون در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آزمون ارشد پزشکی سال ۹۸ فائقه دوستی مرتضی صفاری کاداستر پرونده الکترونیک سلامت بیت کوین امیر حاتمی سعید طوسی هفته قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت

 اکبری رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: دانشکده دندانپزشکی از سال ۱۳۹۰ در بیرجند راه‌اندازی شد و اکنون ۳۶۰ دانشجو در حال تحصیل دارد.

وی افزود: از این تعداد ۲۵ دانشجو انتقال از خارج بوده، ۱۵ دانشجوی اتباع خارجی و مابقی دانشجویان سراسری هستند که از این تعداد هم ۳۰ درصد تعهدی خراسان جنوبی محسوب می‌شوند.

رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه هفت دوره فارغ‌التحصیلی در این دانشکده برگزار شده است عنوان کرد: ۱۵۰ دانشجو تاکنون از دانشکده داندانپزشکی بیرجند فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی گفت: در زمینه تجهیزات دانشکده دندانپزشکی مشکل خاصی نداریم، اما بخشی از ساختمان استیجاری است که امیدواریم با تکمیل پروژه در حال ساخت تا خرداد امسال این مشکل هم رفع شود.

اکبری، گرانی مواد مصرفی و فرسودگی تجهیزات را از دیگر مشکلات دانشکده برشمرد و عنوان کرد: اکنون پذیرش دانشجو در دانشکده دندانپزشکی بیرجند با ظرفیت کامل انجام می‌شود لذا به میزان کافی دندانپزشک داریم، اما نیاز است به خوبی توزیع انجام شود.

وی با بیان اینکه دانشکده اکنون ۱۲۰ یونیت دندانپزشکی دارد گفت: انجام درمان در بخش دانشجویی بر اساس کوریکولوم درسی بوده که زیر نظر اساتید از سوی دانشجویان است و هزینه‌های آن طبق مصوبات هیات امنا و هیات رئیسه بوده لذا فقط هزینه جزئی بابت مواد مصرفی اخذ می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • نخستین رشته تخصصی دندانپزشکی در بیرجند مجوز گرفت
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان جذب فراگیر کارشناسی ارشد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • رقابت بیش از ۱۹ هزار کهگیلویه و بویراحمدی در کنکور ۱۴۰۳
  • ۴۱ سالگی تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • رقابت بیش از یکهزار داوطلب شادگانی در مرحله اول آزمون سراسری