Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:35:00 GMT

اشتغال پایدار روستایی در زنجان

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۸۱۰۰

اشتغال پایدار روستایی در زنجان

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛ بابایی مهر مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت: از ابتدای اجرای طرح حمایت از اشتغال پایدار روستایی تا کنون برای ۵۳۸ طرح در مناطق روستایی استان زنجان تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرده است.

بابایی مهرافزود: با پرداخت این تسهیلات زمینه اشتغال هزارو ۱۷۲ نفردر زنجان فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: متقاضیان برای دریافت تسهیلات می‌توانند در رشته‌های مختلف در سامانه کارا ثبت نام کنند.

مدیر صندوق کارآفرینی استان زنجان گفت :سهم استان زنجان از تسهیلات ۱۸۳ هزار میلیاردی حمایت از اشتغال پایدار روستایی در کشور بیش از ۳ هزار میلیارد ریال است.

به گفته بابایی مهر صندوق کارآفرینی حامی کسب و کار‌های خرد و کوچک، توسعه زنجیره‌های تولید، توزیع و فروش محصولات، فعالیت و تولیدات شرکت‌های دانش بنیان، صندوق‌های خرد محلی زنان روستایی، توسعه تولید صنایع دستی، گردشگری و بوم گردی است.

 

انتهای پیام/ر

سهم استان زنجان از اشتغال پایدار روستایی در کشور بیش از ۳ هزار میلیارد ریال است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال اخبار اقتصادی تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، برق ۲۸ روستا تا این لحظه پایدار شد.
رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، ادامه داد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برقدار خواهند شد.
وی تصریح کرد: نبود راه دسترسی، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های کارکنان این شرکت در شرایط بحرانی است.
رئیسی افزود: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل زده تا این لحظه می‌باشد.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان ۱۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری است
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • نوسان در تولید مانع صادرات پایدار مرغ شده است
  • افزایش ۱۰ برابری تولید و اشتغال با توسعه کشت گلخانه‌ای