Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-23@21:16:33 GMT

راز عباس عبدی درباره شهردار شدن نجفی

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۸۲۲۷

«عباس عبدی» در اشاره به انتخاب محمدعلی نجفی برای شهرداری تهران توسط اصلاح‌طلبان شورای شهر گفته است:

«معتقدم انتخابِ ایشان به‌عنوان شهردار تهران ناشی از یک نوع کج‌فهمی یا بدفهمی در تطبیق عمل سیاسی و راهبرد سیاسی بود. اصلاح‌طلبان در گذشته همیشه معتقد بودند که باید اصلاحات را درون ساختار قدرت با نوعی هماهنگی انجام دهند، اما مجدداً در این انتخابات گفتند چون ما رأی گرفته‌ایم، هرکسی را می‌خواهیم باید بیاوریم، حتی چشم باز نکردند تا نقاط ضعف و کاستی‌های آن را ارزیابی کنند و چشم‌بسته ۲۱ رأی دادند و حاضر نشدند مسائلِ موجود را بررسی کنند تا مبادا متهم به ضعف و ناکارکردی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او می‌افزاید: به نظرم مشکل اصلاح‌طلبان این است که شجاعتشان را در موقعیت نامناسبی به کار می‌برند؛ جایی که می‌توانند تفاهم کنند انجام نمی‌دهند و جایی که نباید کوتاه بیایند، کوتاه می‌آیند و برعکس. به نظرم انتخاب آقای نجفی محصول اشتباهی از گذشته بود که مجدداً در سال ۹۶ تکرار شد. [۱]

*صحبت‌های عبدی درباره چرایی انتخاب نجفی بعنوان شهردار تهران از سوی اصلاح‌طلبان، صادقانه‌ترین اعترافی است که تاکنون درباره علت چرایی انتصاب نجفی شنیده‌ایم.

اعترافی که به روشنی بیان می‌کند اصلاح‌طلبان و اعضای شورای شهرشان چگونه ۴ سال سرنوشت مردم و پایتخت را تبدیل به گروکشی سیاسی و عرض اندام برای حاکمیت بدل کردند و البته در ادامه نیز با سر به زمین خوردند.

آنچه عبدی می‌گوید، دلیلی بس بزرگ است بر فهم مفاهیم نانجیبانه‌ای که در پشت معنای «تَکرار می‌کنم»! نهفته بود...

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده

نادر نوروزی، شهردار کرمانشاه با تأکید بر اصلاح و راه‌اندازی پله‌های برقی گفت : با توجه به این که علاج مقابله با بحران‌ها ایمن سازی است، لذا راه‌اندازی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه موجب کاهش حجم تردد عابران از گذرگاه‌های خطرناک می‌شود و بر این اساس باسد اصلاح، رفع نقص و راه‌اندازی آنها هر چه سریع‌تر صورت پذیرد.

وی با اشاره به وجود ۳ پل برقی و ۳۳ پل عابرپیاده، گفت: تعمیر و راه‌اندازی ۳ پله برقی عابر پیاده با اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در دستور کارمعاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری قرار گرفته است.

شهردار کرمانشاه اضافه کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی متخصصان این معاونت، عملیات تعمیر و راه‌اندازی پل مکانیزه درب بیمارستان طالقانی و باله‌های غربی پل میدان آزادی انجام گرفت و در حال حاضر قابلیت استفاده برای همشهریان محترم را دارد و به‌صورت همزمان پوشش پلی‌کربنات آن در حال نصب و اجراست.

وی متذکر شد: یکی از عوامل خرابی پل‌های مکانیزه در کرمانشاه؛ موضوع سرقت لوازم و قطعات این پل‌هاست، چنان که با کمال تاسف همه تجهیزات و حتی موتور پله‌برقی سه‌راه ۲۲ بهمن به سرقت رفته که همین امر سبب شده تا تعمیر و راه‌اندازی آن با مشکل مواجه شود و در این زمینه به خرید مجدد تجهیزات نیازمندیم.

نوروزی با اشاره به تصویب طرح پیاده‌راه نوبهار در نشست ۲۹ فروردین‌ماه امسال، گفت: مباحث مربوط به چگونگی اجرای این طرح مهم با حضور معاونین؛ ترافیک شهرداری و شهرسازی، شهردار منطقه یک، معاونین و رئیس سازمان فرهنگی مورد بررسی واقع و در بازدید میدانی از محل اجرای طرح، راه‌کار‌های سازنده و روش اجرایی مناسب طرح مذکور به صورت آزمایشی نیز بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

شهردار کرمانشاه گفت: پیاده‌راه نوبهار با طول ۳۵۰ متر و عرض ۳۰ متر به عنوان اولین پروژه پیاده‌راه در کرمانشاه به اجرا درخواهد آمد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • استارت انتخاباتی حجاریان!
  • عباس عراقچی: هم اکنون، زمان استفاده از موشک‌های دیپلماتیک است/ مذاکرات سیاسی، نقد کننده دست آوردهای میدانی است
  • اصلاح پله برقی‌های معیوب پل‌های عابرپیاده
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • پس از تنبیه رژیم صهیونیستی حالا وقت احیای برجام است! / اصلاح‌طلبان برای دور دوم انتخابات چه برنامه‌ای دارند؟
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • عباس عبدی: شاخص‌های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب‌تر از ۳ سال اول دولت روحانی است