Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:14:15 GMT

موضوع برخورد پلیس با یک شهروند در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۱۹۸۲۴۱

موضوع برخورد پلیس با یک شهروند در دست بررسی است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت در پاسخ به پرسشی در خصوص دستور رئیس‌جمهور مبنی بر رسیدگی به حواشی ایجاد شده پیرامون فیلم برخورد پلیس با یک شهروند که در فضای مجازی منتشر شده، اظهار داشت: این موضوع در دست بررسی است و نتایج آن اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4651579 محمد مهدی ملکی

منبع: مهر

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی جلسه هیئت دولت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انضباط ترافیکی با طرح برخورد با موتورسواران متخلف

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی استان مرکزی از اجرای طرح برخورد با موتورسواران متخلف با هدف انظباط بخشی به رفتار‌های ترافیکی خبر داد و گفت: این افراد به صورت ناخودآگاه مرتکب تخلفاتی از جمله عبور از محل ممنوع، عبور از پیاده راه و مخدوش شدن پلاک می‌شوند که ممکن است حادثه ساز شود.

سرهنگ آشوری افزود: پلیس استان در سراسر استان به ویژه در مرکز استان در هسته مرکزی به صورت جداگانه در پیاده راه امیرکبیر به عنوان محلی امن برای عابرین پیاده که معضلی برای عابرین پیاده شده، طرح‌های ضربتی لحاظ شده است تا این موتورسواران پایش شوند.

او افزود: در برخی معابر از جمله بلوار جهانپناه، پامچال، خیابان طالقانی، شهدای صفری طرح‌هایی به صورت جداگانه و در زمان‌های مشخص در نظر گرفته می‌شود و با موتورسواران متخلف برخورد لازم صورت خواهد گرفت.

به گفته سرهنگ آشوری حدود ۴۰ درصد از تصادفات منجر به فوت مربوط به موتورسیکلت سواران است.

این طرح به صورت مستمر تا پایان تابستان ادامه خواهد داشت. 

دیگر خبرها

  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در اتوبوس مسافربری در نائین
  • کشف حجاب یعنی قانون شکنی
  • فوت راننده موتورسیکلت در خیابان طیب اصفهان
  • انضباط ترافیکی با طرح برخورد با موتورسواران متخلف
  • کلاهبرداری از شهروند بردسکنی با ترفند رسید جعلی
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • نجات ۲۶ شهروند گرفتار در ارتفاعاتِ مارشک مشهد
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان الیگودرز
  • گشت برگشت!
  • برای برخورد با بی‌حجابی، به کدام قانون استناد می‌شود؟