Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، همزمان با ایام سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و فرارسیدن هفته‌ قوه‌ قضائیه، رئیس، مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظّم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

اهم اظهارات معظم له را بخوانید؛

* قوه قضائیه در جمهوری اسلامی یک بنای جدید بود و با قبل از انقلاب تفاوت‌های اساسی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نهال باید روزبه‌روز رشد کند و هر دوره نسبت به دوره قبل پیشرفت داشته باشد.

* حالا هم دوره جدیدی شروع شده و این دوره جدید باید یک فضل و امتیاز و آورده‌ای علاوه بر آنچه گذشتگان انجام دادند به قوه قضائیه اهدا کند. این آورده، تحول در قوه قضائیه است.

* همین برنامه‌ خوبی که تهیه وتدوین شد طبق زمانبندی و بدون اغماض پیش ببرید و عملیاتی کنید،کاری کنید که بعد از گذشت یک مدت قابل قبولی کاملا احساس شود که قوه قضائیه دچار تحول شده است.

*تحول معنایش این است که شما برای پرداختن به یک اصول مشخصی که براساس اسلام، قرآن و جمهوری اسلامی دارید و برای رسیدن به آرمان‌ها، شیوه‌های ابتکاری و موثر و نو را ابداع و از آن استفاده کنید و نقص‌ها و خلاءهای گذشته را هم جبران کنید،تحول بدون برنامه امکان ندارد، قبل از مسئولیت رئیس جدید قوه قضائیه از ایشان خواسته شد و ایشان هم یک برنامه جامعی تهیه کردند،اگر بخواهیم این برنامه، تحقق خارجی پیدا کند، احتیاج به کار دارد.

*بحمدالله ملت ایران به معنای واقعی کلمه، یک عزت و عظمت و اقتداری از خود نشان داده است. این‌هم فقط مربوط به قضایای اخیر نیست، در ۴۰سال اخیر این‌گونه بوده است. اینکه می‌بینید در خبرگزاری‌های خارجی میگویند که ایران را نمیشود به زانو درآورد، این ناشی از ۴۰سال حرکت ملت ایران است، نه به‌خاطر قضایای یک ماه و دو ماه و شش ماه اخیر.

*ملت ایران با انقلاب اسلامی، خود را از لاک توسری‌خوری خلاص کرد و هویت ایرانی با خصوصیات اسلامی در آن بروز کرد. این ملت طالب عزت و استقلال و پیشرفت است، لذاست که هرچه دشمنان ظالم فشار می‌آورند تأثیری در او نمی گذارد. راه‌پیمایی‌ها و انتخابات ها را ببینید؛ این‌همه کارشکنی میکنند لکن مردم باز هم با عزم فراوان حاضر میشوند.

*آخر امسال هم یک انتخاباتی هست؛ من می دانم که ملت ایران با وجود تردیدآفرینی‌هایی که بعضی می کنند، با شور و شوق در این انتخابات هم حضور پیدا میکند.

این خبر تکمیل می شود...

۲۷۲۱۵

کد خبر 1273976

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی به محیط داخل دانشگاه کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌های مختلف و تعامل با دانشجویان همکاری کنند.

زلفی گل، وزیر علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دانشجویان گفت: رهبر انقلاب تاکید داشتند که تشکل‌های دانشجویی محیط داخل دانشگاه را کمک کنند که اسلامی و با نشاط باشد و در برگزاری برنامه‌ها و تعامل با دانشجویان و جذب دانشجویان مختلف همکاری کنند.


وی افزود: همچنین تشکل‌های اسلامی تعامل و ارتباط خود را با سایر تشکل‌های دانشجویی، انجمن‌های اسلامی، کانون های علمی و فرهنگی همچنین کمک به پر کردن اوقات فراغت دانشجویان را داشته باشند.


وزیر علوم اضافه کرد: ۸۵ ساعت از اوقات فراغت دانشجویان در داخل دانشگاه می‌گذرد و باید برای این زمان برنامه داشته باشیم و همچنین بسیج دانشجویی فعالیت‌های فرهنگی در دانشگاه و خوابگاه‌ها داشته باشد.


وی ادامه داد: رهبر انقلاب از بسیج دانشجویی انتظار دارد که اولین نقش خودش را در افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در داخل دانشگاه رقم بزند و تعامل چهره به چهره با دانشجویان داشته باشد؛ و محیط داخل دانشگاه را یک محیط زیبایی که فکر زیبای بسیج و بسیجی درآن باشد، داشته باشیم.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سلاح اتمی؛ جزو برنامه ریزی امنیتی و دفاعی ایران است؟ /تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح هسته ای +اینفو
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • فیلم/ توصیه رهبر انقلاب به مردم ایران
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی چیست؟ +فیلم
  • وزیر علوم: تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند / انتظارات رهبری از تشکل‌های دانشجویی+فیلم
  • وزیر علوم: انتظارات رهبر انقلاب از تشکل‌های دانشجویی / تشکل‌ها باید برای محیط دانشگاه برنامه داشته باشند+فیلم