Web Analytics Made Easy - Statcounter

یاسر نانکلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پذیرش نوآموزان از ۲۰ خرداد ماه در مدارس ابتدایی استان آغاز شده است که پس از پذیرش به پایگاه‌های سنجش نوآموزان معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه‌های سنجش نوآموزان از یکم تیرماه فعالیت خود را آغاز کرده‌اند، اظهار داشت: والدین می‌توانند پس از ارائه مدارک سنجش به مدارس، ثبت نام فرزند خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نانکلی با بیان اینکه پایگاه‌های سنجش تا ۱۵ مرداد فعال هستند، عنوان کرد: استان همدان ۲۲ پایگاه سنجش دارد که با هدف تشخیص جایگاه دقیق آموزشی دانش آموزان برای استفاده از خدمات آموزشی متناسب با استعدادها و توانمندی‌های آن‌ها تشکیل شده‌اند.

وی اضافه کرد: ظرفیت پایگاه‌های سنجش محدود است و بر اساس نوبت دهی در هر روز، نو آموزان را پذیرش می‌کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش همدان با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ حدود ۱۸ هزار تن در دوره پیش دبستانی حضور داشتند، گفت: سال گذشته نزدیک به ۲۹ نوآموز در پایه اول ابتدایی تحصیل کردند.

وی بیان کرد: برای نخستین بار، از امسال طرح سنجش دانش آموزان در شهرستان‌های همدان، ملایر، اسدآباد و بهار از دوره پیش دبستانی اجرا می‌شود.

نانکلی ادامه داد: با اجرای این طرح، کارهای مداخله‌ای برای شناسایی دانش آموزان یک سال زود تر صورت می‌گیرد که می‌تواند نتایج آن مثبت باشد.

در سال تحصیلی گذشته نزدیک به ۲۸۷ هزار دانش آموز در حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه استان تحصیل کردند.

۹۹۰۴/‏۲۰۸۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدرسه آموزش و پرورش دانش اموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۱۹۸۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری همدان ایجاد پایگاه سنجش آلودگی هوا را ملاک قرار دهد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی‌اکبر نظری در کمیسیون خدمات شهری شورا با موضوع بررسی اقدامات صورت گرفته در زمینه احداث پایگاه سنجش آلودگی هوا، اظهار کرد: امید است که با توجه به آغاز سال نو و شعار سال، شهردار جهشی در کارها داشته باشد.

وی تولید را یکی از بزرگ‌ترین مشکلات موجود برشمرد و گفت: متأسفانه به جای تولید، توزیع را پیشه گرفته‌ایم در حالی که تولید می‌تواند مشکلات را رفع کرده و جامعه را به سمت کاهش مشکلات مردم سوق دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان بیان کرد: در راستای جهش تولید باید فعالیت‌ها مضاعف شود و به این منظور یک حرکت انقلابی نیاز است؛ مسئولان نیز به منظور تحقق این مهم باید از پتانسیل‌های موجود بهره بگیرند.

نظری در ادامه با بیان اینکه سال گذشته مبنا بر احداث یک پایگاه دیگر سنجش آلودگی هوا در سطح شهر بود، افزود: بودجه لازم در این خصوص نیز پیش‌بینی شده بود تا با این اقدام، حداقل ۲ پایگاه در سطح شهر فعال باشد.

وی با تأکید بر اینکه شهرداری باید ایجاد پایگاه سنجش آلودگی هوا را ملاک قرار دهد، تصریح کرد: انتظار داشتیم در بودجه سال جاری شهرداری احداث یک پایگاه دیگر نیز در دستور کار شهرداری باشد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: تهیه و نصب یک دستگاه پایش و صحت‌سنجی آلودگی هوای دیگر لازمه شهر همدان است و این موضوع باید طی یک هفته آینده تعیین تکلیف شود.

نظری با اشاره به سپری شدن یک سال از موضوع تهیه یک دستگاه پایش و صحت‌سنجی آلودگی هوا و عدم تحقق این امر، خاطرنشان کرد: با وجود تصویب این موضوع و پیش‌بینی بودجه، هنوز معطل برگزاری مناقصه هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در بحث فرهنگی در مسائل زیست محیطی نیز مشکل داریم، یادآور شد: شهرداری باید در زمینه آموزش مسائل زیست محیطی ورود کند.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان اظهار کرد: متأسفانه در مقطع کنونی، سازمان فرهنگی شهرداری کار اساسی خود در حوزه آموزشی زیست محیطی را رها کرده و. به مسائل دیگری پرداخته است.

نظری در ادامه گفت: در خصوص تهیه دستگاه پایش و صحت‌سنجی آلودگی هوا در صورت نیاز به اصلاح بودجه باید این امر انجام شود.

وی در خصوص ایجاد اداره محیط زیست در شهرداری نیز بیان کرد: پیگیری این موضوع از طریق وزارت کشور و تعیین چارت سال گذشته در شورای شهر مصوب شد و در این برهه تشکیل این اداره در شهرداری ضروری است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری باید ایجاد پایگاه سنجش آلودگی هوا را ملاک قرار دهد، گفت: تهیه و نصب یک دستگاه پایش و صحت‌سنجی آلودگی هوای دیگر لازمه شهر همدان است و این موضوع باید طی یک هفته آینده تعیین تکلیف شود.

کد خبر 6076653

دیگر خبرها

  • اجباری بودن سنجش برای نوآموزان پایه اول دبستان
  • «سنجش سلامت» نوآموزان کرمانی تا پایان اردیبهشت انجام می شود
  • ثبت سفارش کتاب درسی از فردا؛ ۲۸ فروردین
  • حمایت دانش آموزان همدانی از عملیات مقتدرانه سپاه
  • شادی دانش آموزان همدانی از "وعده صادق"
  • توانمندسازی ۵۳درصد از آموزگاران خراسان رضوی
  • تاییدیه سنجش سلامت برای ثبت‌نام پایه اول الزامی است
  • شهرداری، ایجاد پایگاه سنجش آلودگی هوا را ملاک قرار دهد
  • شهرداری همدان ایجاد پایگاه سنجش آلودگی هوا را ملاک قرار دهد
  • زمان ثبت سفارش ‌کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده اعلام شد